برنامه های جین شارپ برای براندازی نظام + فیلم

به گزارش افکارنیوز، اتفاقاتی که پیش و پس از انتخابات ۸۸ در کشور روی داد هنوز بعد از گذشت ۵ سال از هر منظری که مورد بررسی قرار گیرد، زوایای جدیدی از برنامه ریزی و سازماندهی گسترده درباره آن آشکار می شودکه یکی از برنامه ها استفاده از جنگ نرم در جهت براندازی بود. در این راستا یکی از معروف ترین و در عین حال تاثیر گذارترین نظریه پردازان جنگ نرم در آمریکا جین شارپ است.

اورا می توان از اصلی ترین نظریه پردازان انقلاب های مخملی دانست. که دستور العمل های او در کتاب از دیکتاروی تا دموکراسی جمع شده که در فتنه ۸۸ نمونه های آن بسیار بود. دستورالعمل های جین شارپ در ۱۹۸ بند است که ۱۴۰ بند از دستورالعمل های اجرایی جین شارپ توسط فتنه گران در سال ۸۸ انجام شد. این دستورالعمل های جین شارپ برای یک براندازی نرم پس از عبور از چند کشور اروپای شرقی به ایران رسیده بود گرچه ایران اسلامی گرجستان نبود اما گروه های برانداز همه تلاش خود را برای پیاده کردن خط به خط برنامه های جین شارپ انجام دادند. مستند زیر گوشه ای از اجرای دستورالعمل های جین شارپ در فتنه ۸۸ توسط فتنه گران است.

دانلود فیلم


این کاری که در داخل، ناشیانه از بعضی سر زد، اینها را به طمع انداخت، خیال کردند ایران هم گرجستان است (!) یک سرمایهدار صهیونیست آمریکائی چند سال قبل از این، طبق ادعای خودش که در رسانهها و در بعضی از مطبوعات نقل شد، گفت من ده میلیون دلار خرج کردم، در گرجستان انقلاب مخملی راه انداختم؛ حکومتی را بردم، حکومتی را آوردم. احمقها خیال کردند جمهوری اسلامی، ایران و این ملت عظیم هم مثل آنجاست. ایران را با کجا مقایسه میکنید!؟ مشکل دشمنان ما این است که هنوز هم ملت ایران را نشناختند.(مقام معظم رهبری نماز جمعه ۲۹ خرداد ۸۸)