صالحی: مذاکرات با ۱ + ۵ به نفع ایران تمام می‌شود

به گزارشافکارنیوز،علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در نماز جمعه ۱۳ دی رودبار قصران که در حسینیه فشم برگزار شد، در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه به مسائل هسته‌ای کشور و وضعیت کنونی ایران اسلامی پرداخت.

صالحی در سخنانش اظهار داشت: مطمئن باشید به اذن الهی مسئله هسته‌ای و مذاکرات ایران با ۵ + ۱ به نفع ایران حل می‌شود و پیروزی ایران را در آینده نزدیک جشن می‌گیریم.

معاون رئیس جمهور در بخشی از سخنانش با تاکید بر مقاومت و صبر ملت ایران افزود: ملت ایران علی رغم ۳۵ سال فشار و محدودیت و تحریم از سوی کشورهای استکبار و علی‌رغم همه این مشکلات دارای اقتدار بسیار قوی و خوبی است.

صالحی با اشاره به فاصله‌ای که با آرمان‌های انقلاب اسلامی داریم، گفت: اگر به رسانه‌های خارجی مراجعه کنید می‌بینید که بزرگ‌ترین دشمنان ما‌ امروز اذعان دارند که ایران ملتی مقتدر و با ظرفیت بالاست.

صالحی در ادامه به ۸ سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: امروز اگر بخواهیم وضعیت خودمان را با کشور عراق بعد از آن ۸ سال جنگ تحمیلی مقایسه کنیم می‌بینیم که ایران در جایگاه بالا‌تر و دارای امنیت بیشتری است که این نشان از این دارد که حکومت ما با یک رهبر شجاع و بصیر اداره می‌شود.

وی ادامه داد: نماز جمعه جایی است که مردم را با یکدیگر پیوند و و آنها را نسبت یه مسائل جامعه در بخشهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی آگاه میکند.