به گزارش افکارنیوز، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اننتشار مطلب توهین‌آمیز سایت خبرآنلاین که با عنوان «رمزگشایی از فساد ابوذر و سلمان در کلام رئیس‌جمهور» منتشر شده بود، اظهار داشت: سپاه از نهادهای انقلابی است و نقش ملی، بین‌المللی و منطقه‌ای دارد و مأموریتش نیز حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام است.

وی با بیان اینکه مبارزه با ضدانقلاب جزو وظایف سپاه است، افزود: طبیعی است کسانی که به نوعی به ضد انقلاب و گروهک‌های معاند نظام نزدیک هستند، علیه سپاه جوسازی می‌کنند و این پدیده جدیدی نیست.

نماینده تهران در مجلس با ذکر این نکته که مردم عاشق سپاه هستند و به لباس سبز سپاه افتخار می‌کنند، تأکید کرد: سپاه در سازندگی کشور نقش پیشتاز و اولیه‌ای داشته و کارهایی که سپاه در حوزه سازندگی کشور انجام داده و می‌دهد، واقعاً یک کار جهادی است که از عهده هیچ گروه یا مجموعه دیگری بر نمی‌آید.

وی با بیان اینکه قانون اختیاراتی را برای سپاه تعیین کرده است، گفت: کسانی که خط نفاق، خط ضدانقلاب و غرب‌گرایان را پیگیری می‌کنند به دنبال ایجاد تردید علیه سپاه در ذهن مردم و دولت هستند اما طبیعی است که مردم هیچ وقت به این اظهارات گوش نداده و نمی‌دهند چرا که آنان خدمات سپاه و تلاش‌های ایثارگرانه سپاه را مشاهده کردند.

سلیمانی یادآور شد: اختلاف‌افکنان بین دولت و سپاه در واقع به دنبال تخریب نظام و انقلاب هستند وگرنه سپاه همواره خدمت‌گذار همه دولت‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: طی ۳۵ سال که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان امام‌خمینی(ره) در کشور تشکیل شده و حضور دارد، همواره یار و یاور همه دولت‌ها بوده و هیچ وقت در کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به دولت‌ها وارد مسائل جناحی نشده است.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید با افرادی که چنین اقداماتی انجام می‌دهند به طور جدی برخورد کند، ما از قوه قضائیه می‌خواهیم که حتماً عواملی که این مطالب کذب را انتشار می‌دهند و آنها را در جامعه دنبال و مطرح می‌کنند، به دادگاه بکشاند و از آنان در این زمینه سؤال کند، وزارت اطلاعات نیز باید در این باره وارد میدان شده و فعال شود تا موضوع ریشه‌یابی شده و مشخص شود این عوامل به کجا وصل هستند و گزارش آن نیز به مردم ارائه دهد.

سایت خبرآنلاین وابسته به حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، امروز با انتشار مطلبی توهین آمیز و اختلاف برانگیز، تلاش کرد تا خط ضدانقلابی تقابل رئیس جمهور با سپاه را مجدداً احیا کند. در یادداشت سایت خبرآنلاین با عنوان رمزگشایی از فساد ابوذر و سلمان در کلام رئیس جمهوربه سبک رسانه های ضدانقلاب، اتهامات سخیفی که بارها توسط امثال نوری زاده و سازگارا علیه رزمندگان جان برکف و ایثارگر سپاه و بسیج مطرح گردیده، بازسازی و بازخوانی شده است.