فرزندان شهدا حرمت شهید را نگه دارند

به گزارش افکارنیوز، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم بزرگداشت روز بسیج رسانه در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز نیاز به وحدت و هوشیاری داریم و باید حواسمان جمع باشد تا خون شهیدانمان را پایمال نکنیم خصوصاً کسانی که انتسابی به شهیدان دارند.

وی افزود: اگر ما به اسم شهدا بزرگ شده‌ایم، این به خاطر شهید است. بر همین اساس تکلیف ما خیلی سنگین است. زمانی ما خودمان تلاش کردیم و آوازه و شهرتمان به خاطر تلاش‌های خودمان است اما گاهی ما به خاطر انتساب به یک شهید، ناممان بر سر زبان‌ها است به همین خاطر باید حرمت آن شهید را نگه داریم.

سردار نقدی تصریح کرد: ما از عزیزانمان می‌خواهیم که حرمت شهیدان را نگه دارند و زمانی که می‌خواهند سخن بگویند به این فکر کنند که اگر آن شهید بود چه می‌گفت و چه می‌کرد. اینان نیز همان کار را انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیرامون برنامه بسیج برای مقابله با جنگ نرم گفت: امروز ابرقدرت‌ها، اتاق‌های جنگشان را از پناهگاه‌های زیرزمینی بیرون آوردند و به درب استودیوها و شبکه‌های مجازی آوردند و تصور می‌کنند می‌توانند با سناریوسازی‌ بر بیداری ملتها غلبه کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه ما باید صفوف رسانه‌ای مان را مستحکم کنیم، گفت: امکانات دشمنان صدها برابر ما است و آنان بر فضای رسانه‌ای دنیا تصرف دارند اما این را باید بدانیم که ما پیام اصیلی داریم که بر دلها می‌نشیند.

وی در ادامه گفت: ما در مقابل دروغ‌بافی‌های دشمنان صداقت داریم به همین خاطر دست ما برتر است، البته باید صفوفمان نیز متحد باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تأکید کرد: اولین اولویت ما یکپارچگی صفوف رسانههایی است که طرفدار عدالت و حق هستند و در ادامه آموزش عزیزان رسانهای، تا بتوانیم در این جنگ نابرابر پیروز شویم.