زیباکلام، مطهری را دست انداخت!

به گزارش افکارنیوز، وی در نامهای به سفیر سوئد خواستار آن شده که مطهری به عنوان یکی از مدافعان حقوقبشر در فهرست جایزه صلح نوبل قرار گیرد چرا که از موسوی و کروبی و رهنورد (چند تن از سران فتنه و آشوب سال ۱۳۸۸) حمایت کرده است.

چند سال پیش الهه هیکس با همکاری کسانی چون کریم لاهیجی(بغدادی) و سازمان منافقین، شیرین عبادی را برای جایزه نوبل معرفی کردند و این در حالی بود که عبادی پیش از آن تکلیف خود با اصل انقلاب و بسیاری از ارزشها و اصول اسلامی را یکسره کرده بود و از روزگار رژیم پهلوی در نوکری مطلق غرب و جریان معارض اسلام و انقلاب قرار داشت.

بنابراین آقای مطهری راه‌ درازی تا رسیدن به امثال عبادی در پیش دارد ضمن اینکه آقای زیباکلام دراین‌ راه بسیار جلوتر است و احتمالا باید خود را به سفیر سوئد معرفی کند تا بدیل آن آرزوی قدیمی نیز فراهم شود مبنی بر اینکه دوست داشته به جای صادق زیباکلام بودن، آلفرد جانسون یا دیوید اسمیت باشد و مورد احترام واقع شود و تحویل گرفته شود!

صرف‌نظر از شوخی زیباکلام با مطهری شایان ذکر است که جایزه صلح نوبل جزو بدنام‌ترین جوایز است که برخلاف اسم غلط‌اندازش به جلادترین سیاستمداران نظیر شیمون پرز، اسحاق رابین، بگین، انورسادات، کیسینجر(قاتل ده‌ها هزار تن از مردم شیلی در کودتای معروف) و اوباما اعطا شده است.


183291_445