اسرائیلی‌ها با عکس‌العمل شدید مواجه می شوند

به گزارش افکارنیوز، سردار سرلشگر مصطفی ایزدی معاون اشراف و امور راهبردی ستاد نیروهای مسلح در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمدعلی الله‌دادی که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: شهید الله‌دادی از کسانی است که واقعا خودش را شناخت و این توفیق را پیدا کرد که در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور پیدا کند.

وی با اشاره به حضور سردار الله‌دادی در لشگر ۴۱ ثارالله گفت: این لشر یکی از لشکر‌های موفق ایران در دفاع مقدس بود و زمانی که دشمن نام این لشکر را می‌شنید بر خود می‌لرزید و الله‌دادی در این لشکر رزمید و ایثار کرد و پیروزی را برای اسلام به بار آورد.

ایزدی ادامه داد: سردار الله‌دادی دغدغه این را داشت که راه پرافتخار امام و رهبری را پس از جنگ نیز ادامه دهد و در مناطقی که برای تداوم انقلاب اسلامی موضوعیت داشتند خدمت کرد و به کمک مردم خداجوی لبنان و سوریه رفت و کمک فکری می‌کرد و به دنبال این بود مسیری که شهدا باز کرده‌اند را تداوم بخشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: حرکت رزمندگان اسلام در لبنان که مرز رژیم صهیونیستی و سوریه است، پشتوانه‌ای برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است و سردار الله‌دادی اجر خود را در مرزهای اشغالی با مجاهدتش گرفت و شهید شد.

وی افزود: الله‌دادی اولین سرداری است که با موشک مستقیم رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و دوستانش آماده‌اند تا راه پرافتخار‌ش را ادامه دهند و خدشه‌ای با این اقدامات تروریستی در مسیر شهدا و رزمندگان وارد نمی‌شود.

ایزدی گفت: انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌هاست و نسل‌ سومی‌های انقلاب در صحنه‌های مختلف آماده شهادت برای پیشبرد اهداف انقلاب هستند و این اقدام تروریستی جوانان فلسطینی، لبنانی و سوری را به حرکت در آورده است.

ایزدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صهیونیست‌ها اعلام کردند که از حضور سردار الله‌دادی در این جمع مطلع نبوده‌اند گفت: دشمنان ما کسانی هستند که به هیچ ارزشی پایبند نیستند، آنها می‌دانستند که این مجموعه ترکیب مقدس ایرانی، لبنانی و سوری است و جبهه مقاومت است. آنها فکر می‌کردند به نتایج بالایی می‌رسند اما اکنون که می‌دانند با عکس العمل شدیدی مواجه خواهند شد و چون در ذات آنها ترس است این مطالب را می‌گویند. رزمندگان اسلام انتقام خون شهدا را با صلابت و قدرت می‌گیرند.

ایزدی تاکید کرد: عکس‌العمل ایران دفاع از جبهه مقاومت است و خود مردم منطقه به آن پاسخ می‌دهند.

وی تصریح کرد: این اتفاق در سوریه که فعلا درگیری مستقیمی با اسرائیل ندارد صورت گرفته و کاملا معنا دار است و اظهارات صهیونیست‌ها تبلیغات مذبوحانه‌ای است.

ایزدی گفت: حرکت جریان تکفیری در تقویت رژیم صهیونیستی نشاندهنده ماهیت این جریانهاست و ایران تنها کمک مستشاری میکند.