اين مقام مسئول در گفتوگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، از تعيين تكليف فروش سيمكارتهاي ۹۱۲ همراه اول به قيمت ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان در روز شنبه سوم مهرماه خبر داد.
وی با اشاره اینکه هم‌اکنون مخابرات سیم‌کارت‌های ۹۱۰ خود را به قیمت ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می رساند، گفت: اینکه آیا سیم‌کارت‌های ۹۱۲ نیز با این قیمت عرضه شوند یا خیر در هفته آینده روشن می‌شود.
این مقام مسئول افزود: مخابرات و سازمان تنظیم مقررات در این رابطه مکاتباتی داشته‌اند و نظر نهایی در خصوص عرضه سیم‌کارت‌های ۹۱۲ در کنار سیم‌کارت‌های ۹۱۰ اعلام می‌شود.
به گزارش فارس، چندی پیش رگولاتوری اعلام کرد که براساس پروانه، شرکت مخابرات دیگر مجاز به فروش سیم‌کارت‌ دائمی با قیمت ۲۸۸ هزار تومان نیست و باید همه سیم‌کارت‌های دائمی خود را با هر کدی به قیمت ۱۵۰ هزار تومان عرضه کند.
پس از انتشار این خبر، در سایت همراه اول سیم‌کارت‌های سیم‌کارت‌های ۹۱۰ همراه اول با قیمت ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان و سیم‌کارت‌های ۹۱۲ همچنان با همان قیمت ۲۸۸ هزار تومان عرضه می‌شد و امکان خرید سیم‌کارت‌های ۹۱۲ با قیمت ۱۵۰ یا ۱۲۳ هزار تومان برای مردم فراهم نشد.