امير قلعهنويي در مورد برنامههايش براي تعطيلات ليگ برتر اظهار داشت: از روز گذشته صبح و بعدازظهر در ۲ نوبت با حضور بازيكنان تمرينات را آغاز كرديم. طبق برنامهريزي در اين ۲ هفته تعطيلات، بين ۴ تا ۵ بازي را تدارك ديدهايم و احتمالاً در صورت توافق با تيمهاي ليگ برتري و دسته اولي با آنها بازي دوستانه برگزار خواهيم كرد، چراكه در اين شرايط نميتوان فشار زيادي به بازيكنان آورد.

وی در مورد شایعه حضورش در استیل‌آذین و پیشنهاد هدایتی عنوان کرد: در این مورد هیچ فردی با من مذاکره نکرده است. تمام فکر و ذکرم سپاهان است و به دنبال این هستم تا این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانم. اگر می‌خواستم به تیم دیگری بروم، قبل از قرارداد با سپاهان می‌رفتم. مطمئن باشید استیل‌آذین کار خودش را می‌کند، ما هم کار خودمان را می‌کنیم.

قلعه‌نویی در مورد عدم حضور آندرانیک تیموریان در سپاهان تأکید کرد: در مورد اتفاقی که نیفتاده، صحبت نکنیم بهتر است. برای آندو در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم، اما دوست داشتم با او فصل را ادامه دهیم که اتفاق رخ نداد.
وی در مورد شایعه کدورتش با مسئولان سپاهان در مورد عدم جذب تیموریان گفت: به هرحال ما به او احتیاج داشتیم که پیوستنش منتفی شد.

سرمربی سپاهان در مورد صحبت‌های جعفر جعفری، مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاسی در مورد مبلغ قراردادش به فارس گفت: هر چقدر گرفته باشم بین من و باشگاه سپاهان محفوظ است. با شناختی که از جعفری دارم، می‌دانم وی هیچ‌گاه به این موارد ورود نمی‌کند. قرارداد من خیلی کمتر از این حرف‌ها است که مطرح شده است.
قلعه‌نویی درباره این صحبت جعفری که عده‌ای با سپاهان و قلعه نویی مشکل دارند و ما را به دردسر می‌اندازند؛ تصریح کرد: باز هم تأکید می‌کنم جعفری را می‌شناسم و می‌دانم وی به این مسائل ورود نمی‌کند و بیشتر فکر و ذکرش روی تیم مقاومت سپاسی است. نمی‌دانم چرا برخی‌ها از این طریق قصد دارند شایعه ایجاد کرده و جو نا آرامی را برای ما درست کنند.

وی یادآور شد: قهرمان می‌شویم، شایعات به وجود می‌آید وقتی هم که نمی‌شویم جور دیگر شایعات درست می‌کنند. از قراردادم و … ایراد می‌گیرند و نمی‌دانم چرا دوستان این کارها را انجام می‌دهند.
قلعه‌نویی در مورد پیروزی ذوب‌آهن مقابل پوهانگ کره‌جنوبی گفت: به ذوب آهن تبریک می گویم که به جمع ۴ تیم برتر آسیا راه یافت.

/ب.