آمریکایی‌ها گزینه‌ای نه روی میز دارند و نه زیر میز

به گزارش افکارنیوز، " حزب مؤتلفه اسلامی " به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه چنین آمده است:

ملت بزرگوار ایران

یک بار دیگر شیرینی روزهای پیروزی انقلاب در یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۵۷ را در ذائقه خود حس می‌کنیم، گرمی حرارت انقلاب اسلامی اکنون در منطقه و جهان حس می‌شود و حداقل در بغداد و دمشق، بیروت و صنعا، نشاط انقلاب اسلامی با چشم سر قابل رؤیت است.

حزب مؤتلفه اسلامی بدین مناسبت نکاتی را در ذیل یادآور می‌شود:

انقلاب اسلامی ما به رهبری امام خمینی(ره) نقطه عطف تاریخ ایران و جهان است. ما افتخار می‌کنیم پیرو مردی هستیم که به ملت ایران در جهان آبرو بخشید و پرچم رهایی از طواغیت زمان را یک تنه بر دوش کشید و لرزه بر اندام قدرت‌های مسلط در جهان انداخت و به سلطنت دیکتاتورها در کشورهای اسلامی پایان داد.

ما افتخار می‌کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که به یمن رهبری هوشمندانه آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای جانشین خلف امام خمینی(ره) به آن‌چنان اقتدار و امنیتی دست یافته‌ایم که تأثیرگذار در منطقه و جهان هستیم.

پیشرفت‌های علمی و فنی ایران، امروز زبان‌زد خاص و عام در جهان است. قدرت‌های بزرگ پس از ناامیدی از مهار انقلاب اسلامی به دنبال مهار پیشرفت‌های علمی و فنی کشور هستند. آن‌ها در نبرد سخت و نبرد نرم با ملت ایران شکست خوردند، همین شکست آن‌ها را پای میز مذاکره با ایران کشاند، آن‌ها در مذاکرات هسته‌ای به بهانه کنار آمدن با انقلاب درصدد ضربه زدن به انقلاب و مهار حرکت مردم و کم کردن شتاب علمی کشور هستند. ما باید دست آن‌ها را بخوانیم و نگذاریم به اهداف خود برسند.

جریان تکفیری یک شکل جدید از طراحی‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی است، این جریان یک تیغ دو دم است که از یک طرف اسلام را هدف قرار داده است و از طرفی یک مدل جعلی از نظام اسلامی را می‌خواهد به جای مدل اصلی به جهان معرفی کند. فرزندان انقلاب باید در کشورهای اسلامی با رسوا کردن این حرکت تهدید را به فرصت تبدیل کنند، همچنان‌که پدیده صدام علیه ملت ایران روزی به صورت تهدید برای آمریکا درآمد و شر طالبان در افغانستان به جان خود قدرت‌های بزرگ افتاد. در این مورد هم اگر هوشمندانه عمل کنیم صدور تروریسم به جهان اسلام روزی به صورت واردات تروریسم در قلب اروپا و امریکا در خواهد آمد و آمریکا تاوان این تبهکاری خود را با تلفات بیشتر خواهد داد.

رمز پیروزی‌های انقلاب طی سه دهه گذشته، اتحاد ملت ایران و انسجام اقوام و مذاهب با هم، زیر پرچم توحید بوده است. قدر این اتحاد را بدانیم و آن را ریشه اصلی اقتدار و امنیت ملی تلقی کنیم، هر حرکت نفاق‌آلود و تفرقه‌افکن را در نطفه خفه کنیم. ما با تمسک به ریسمان پاک الهی و اطاعت از ولایت فقیه از پیچ تند تاریخ به سلامت عبور خواهیم کرد و به اهداف عالیه اسلام خواهیم رسید.

ما ضمن حمایت از دیپلمات‌های خودمان در مذاکرات هسته‌ای اعلام می‌کنیم، خصومت آمریکا با ملت ایران یک ریشه ۵۰ ساله دارد و با چند دور مذاکرات این خصومت‌ها بر طرف نمی‌شود. دولت باید مصوبه مجلس در حفظ دستاوردهای دانش هسته‌ای کشور را پاس بدارد.

آمریکایی‌ها جز فریب و نیرنگ و تهدید و تحریم، گزینه‌ای دیگر نه روی میز دارند و نه زیر میز. تیم هسته‌ای ایران باید با مهارت، دست فریب آمریکایی‌ها را رو کند و تا آخرین رمق خود از حقوق هسته‌ای ملت ایران در چارچوب‌های تعیین شده دفاع کند.

حزب مؤتلفه اسلامی همپای ملت ایران از یومالله ۲۲ بهمن با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به خیابانها خواهد آمد و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمانهای امام خمینی(ره) تجدید پیمان خواهد کرد.