با وضو در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم

به گزارش افکارنیوز، آیت‌الله جوادی املی در جلسه درس تفسیر قرآن کریم در مسجد اعظم قم، افزود: خیلی از دوستان ما وضو می‌گرفتند می‌آمدند و خیلی از خواص، افکار دیگری هم داشتند و واقعا با همین شعارها انقلاب پیروز شد و شاه رفت و با همین شعارها هم انقلاب تا ظهور باقی می ماند، خدا فرموده است که شما به وظیفه‌تان عمل کنید و دخالت نکنید، من خودم بساط کافران و مشرکان و منافقان را بر می‌چینم.

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: آن ها دائما می‌گویند گزینه‌ها روی میز است، یعنی کار به دست ما است همان حرفی که فرعون می‌زد، ولی ما باید در این راهپیمایی‌ها درود بر امام و شهدا بفرستیم و گرامیداشت رهبری را داشته باشیم، اما یا «احد» و یا «صمد» یادمان نرود و بی وضو در این راهپیمایی شرکت نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: تفکر امروز غرب همان اومانیسم است، اگر چه اصطلاحات و الفاظ تغییر کرده باشد؛ اینکه گفتند تا زنده هستید عالم باشید، چون عالم اگر نتواند باری از دوش دیگران بردارد، زیر بار استعمار هم نمی رود و باربری نمی دهد، زیرا حوزویان و دانشگاهیان با یک دست تعلیم و یا دست دیگر تعلیل دارند.

وی اظهارداشت: خدا فرموده ما نیازی به یاوری شما نداریم، امروز هم همین است خدا نیازی به یاوری ما ندارد، بلکه وظیفه ما حفظ حرمت خون شهدا، امام و اکرام رهبری است.