شینهوآ: حضور گسترده ایرانیان در سالگرد پیروزی انقلاب

به گزارشافکارنیوز،خبرگزاری رسمی چین امروز ۲۲ بهمن با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت، ایرانیان با بزرگداشت مراسم سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده رسیدن به یک توافق خوب با کشورهای ۱ + ۵ نیز می‌شوند.

شینهو‌آ با اشاره به حضور گسترده مردم نوشت، «صدها هزار نفر از مردم ایران با در دست داشتن پرچم، بنر و تصاویری از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله روح الله موسوی خمینی و در دست داشتن تصاویر جانشین وی، رهبر ایران آیت الله خامنه‌ای، در خیابان‌ها حضور دارند.»

شینهو‌آ ادامه ‌می‌دهد، تهران پایتخت ایران شاهد حضور مردم با در دست داشتن بنر و سر دادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسراییلی است. در ادامه شینهوآ به سخنرانی دکتر روحانی ریاست جمهوری کشورمان اشاره کرد و نوشت، روحانی از طرف دیگر مذاکرات خواست از این فرصت استفاده کرده و برای رسیدن به توافق نهایی اقدام کنند.

شینهوآ با نقل از خبرگزاری فارس نوشت، دکتر روحانی روز قبل از ۲۲ بهمن از مردم ایران دعوت کرده بود برای راهپیمایی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب حضور یابند.

در ادامه با اشاره به سخنان ریاست جمهوری کشورمان شینهوآ افزود، روحانی در سخنان خود به مسایل اقتصادی اشاره کرده و گفت «مشکلات اقتصادی را پشت سر نهادیم و با حمایت مردم، ایران با مسایل برخورد کرده و از حقوق مردم را در مذاکرات دفاع خواهیم کرد.»

در اخر شینهوآ به انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ اشاره کرده و نوشته است، مردم ایران در سال ۱۳۵۷ با رهبری حضرت امام خمینی (ره) رژیم شاهنشاهی تحت حمایت آمریکا را سرنگون کردند.