حاج منصور ارضی گفت: من زمانی از احمدی نژاد حمایت می کردم که احساس می کردم و می دیدم که در خط ولایت و امام زمان(عج) است. برای ما شخص ملاک نیست؛ برای ما ولایت فقیه ملاک است.

باشگاه خبرنگاران جوان - حاج منصور ارضی در بخشی از سخنان خود در مراسم زیارت عاشورای این هفته حسینیه صنف لباس فروشان تهران، با انتقاد از سخنان اخیر احمدی نژاد گفت: «ما که نفهمیدیم آن همه " اللهم عجل لولیک الفرج " گفتن چه شد؟ نمود عملی آن کجاست؟»

این مداح اهل بیت(ع) افزود: «حضرت امام(ره) چند منشور مهم دارند؛ مقام معظم رهبری نیز چند منشور دارند؛ و بالاتر از همه وجود مبارک حضرت امیرالمومنین(ع) منشور بسیار مهم و جامعی(برای سعادت دنیا و آخرت ما) دارند؛ آن وقت رئیس جمهور می آید و دم از منشور کوروش می زند و آن را به عنوان سند افتخار و راهگشای ایرانیان معرفی می کند؛ در سندی که هیچ حرفی از امر به معروف و نهی از منکر نیست؛ سند کورش برای حمایت و دفاع از یهودیان بوده است ولی نمی دانم چرا اینها این چیزها را نمی فهمند؟»

وی ادامه داد: «زمان قدیم را یادم هست که شاه ملعون می ایستاد روبه روی قبر کورش و هی می گفت: " کوروش آسوده بخواب که ما بیداریم " آن وقت متاسفانه می بینیم که الان اینها هم که ادعای پیروی از امام زمان(عج) دارند، همان حرف را به گونه ای دیگر مطرح می کنند».

حاج منصور ارضی تصریح کرد: «این که می گویند " مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی " این نشانه انحراف فکری این آقایان است. کتاب سعادت بخش همه انسانها فقط " قرآن کریم " است».

وی اظهار داشت: «من زمانی از احمدی نژاد حمایت می کردم که احساس می کردم و می دیدم که در خط ولایت و امام زمان(عج) است. برای ما شخص ملاک نیست؛ برای ما ولایت فقیه ملاک است و هر کس از آن فاصله بگیرد از او فاصله می گیریم».

این مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه ما باید هوشیار و با بصیرت؛ گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و فریب این جور چیزها را نخوریم، خاطرنشان کرد: من اطلاع موثق دارم که این فرد (مشایی) در آنجا(آمریکا) با چه کسانی و چه گروه هایی دیدار داشته است و اهداف او چیست. دعا کنید رئیس جمهور به خودش بیاید و بفهمد که در اطرافش چه می گذرد.