حميدرضا مقدم فر، مدیرعامل خبرگزاری فارس در گفتوگو با نداي انقلاب گفت: نگاه ما به عرصه انتخابات از جنس حضور و مشارکت مردم است و نماد آن مردمسالاری دینی برای ما است.

وی افزود: در دهه اخیر مشخص شد که دشمنان انقلاب اسلامی مترصد این هستند که از طریق انتخابات نفوذ کنند و کسانی که نسبتی با انقلاب ندارند یا قبلا انقلابی بودند و دچار استحاله شدند، وارد شوند و با تغییر ظاهر به عرصه‌های حساس و کلیدی کشور ورود پیدا کنند.

مقدم فر با اشاره به وظیفه ذاتی سپاه در دفاع از انقلاب بیان کرد: از یک طرف سپاه پاسداران همانگونه که رهبر معظم انقلاب چندی پیش در دیدار با فرماندهان این نهاد فرمودند، در قانون اساسی وظیفه حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارد، این وظیفه از دید ایشان جنبه محافظه‌کارانه ندارد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس تأکید کرد: اینکه سپاه وظیفه حفظ انقلاب را برعهده دارد به این معنا نیست که منتظر بماند تا دشمنان به انقلاب ضربه وارد کنند، به طور مثال در عرصه جنگ سخت حمله صورت بگیرد و سپاه وارد دفاع شود. رهبری فرمودند که این حفاظت و صیانت جنبه تهاجمی دارد و جنبه محافظه‌کاری ندارد، لذا سپاه نمی‌تواند کاری نکند تا کسانی با تغییر ظاهر به اصل نظام ضربه وارد کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: سپاه یک وظیفه متحرک، پویان و زنده نسبت به انقلاب دارد، باید گاهی اقدامات پیشگیرانه انجام دهد و فکر کند تا در این عرصه‌ها دشمن حتی جرئت فکر کردن نیز نداشته باشد.

وی با اشاره به نفاق جریان اصلاح‌طلب گفت: حزب مشارکت و رضا خاتمی در دهه اخیر و خصوصا فتنه سال ۸۸ رفتارشان به نحوی بود که نشان دادند، یک جریان حزبی براندازانه هستند، یعنی جریان سیاسی که برخی از افراد آن سوابق خوبی داشتند ولی کاملا دگرگون شدند، وابستگی این حزب به دستگاه‌های خارجی و دولت‌های غربی محرز شد و به دنبال این هستند تا هویت انقلاب اسلامی را تغییر دهند و در یک کلام در خدمت امپریالیسم و نظام سلطه قرار گرفتند.

مقدم فر با ذکر اینکه اگر فرمانده سپاه در موضوع انتخابات و فعالیت جریان برانداز و شخص خاتمی نظری داد، این تلقی صحیح نیست که سپاه را متهم به دخالت در انتخابات کرد، افزود: وظیفه ذاتی سپاه دفاع از انقلاب اسلامی است و باید به این موضوعات بیندیشد و راه‌حل ارائه کند، نباید بگذاریم که عده‌ای با اقدامات براندازانه و کشاندن برخی افراد به خیابان‌ها نظام را با خطر مواجه سازند و بعد سپاه وارد عمل شود، این امر مغایر با عقلانیت است.

وی با اشاره به سوء‌استفاده جریان اصلاح‌طلب از فرصت‌ها عنوان کرد: جریان انحرافی مقداری افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داد و اصلاح‌طلبان احساس کردند مردم واقعیت‌ها را فراموش کرده‌اند و مشغول جریان انحرافی هستند، در حالی که مردم هیچ‌گاه جریان انحرافی بزرگتر را که فتنه سال ۸۸ را ایجاد کرد، فراموش نخواهد کرد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس اظهار کرد: اصلاح‌طلبان از یک طرف خود را مقید به نظام جلوه می‌دهند و شرط برای نظام تعیین می‌کنند واز طرفی حاضر نیستند که فتنه و امریکا را محکوم کنند، حتی شخص خاتمی نیز جریان فتنه را محکوم نکرده است، خاتمی حاضر نیست حقی را بیان کند و باطل بودن فتنه را به مردم اعلام کند.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: این افراد اعتقادی به نظام ندارند، هدف و نگاهشان نفوذ مجدد و به دست گرفتن قدرت است، سال‌های قبل برای اینکه به قدرت برسند همه ارزش‌های نظام را زیر سوال بردند، اما امروز تاکتیک خود را تغییر داده‌اند. همه این کارها را باید در بستر جریان نفاق تعریف کرد.


مقدم فر با ذکر اینکه این روزها چهره خاتمی برای مردم شناخته شده است، گفت: شخصی که رئیس جمهور کشور بوده است برای گدایی دست به سوی شاهان منطقه دراز می‌کند، حکامی که امروز با انقلاب مردمی مواجه شده‌اند، از آنها برای انتخابات پول می‌گیرد، این بالاترین خیانت یک شخص به یک ملت است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: خاتمی با جرج سوروس که سال‌ها به دنبال براندازی در کشور است، ملاقات می‌کند، ما سندی در خبرگزاری فارس داریم که نشان می‌دهد آقای خاتمی با نوری‌زاده ضدانقلاب هم در امریکا ملاقات کرده است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس بیان کرد: این فرد با جسارت برای نظام شرط تعیین میکند و محمدرضا خاتمی باید نسبت به رفتارهایش در حزب مشارکت شرم کند، مردم سابقه و حافظه تاریخی خوبی دارند، وابستگی، خیانت و افکار سکولاریستی شخص رضا خاتمی فراموش نمیشود.