دولت فتنه‌های کوچک را جمع کند

به گزارش افکارنیوز، مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی با اشاره به لزوم استفاده از فرصت‌ها برای خدمت به مردم گفت: دوستان امروز هزار و بیست و چهارمین روز از نمایندگی‌مان گذشت و تنها ۴۳۹ روز دیگر کار داریم نباید فرصت را از دست بدهیم باید در آخر سال به محاسبه رفتار گذشته‌مان و سالی که گذشت بپردازیم.

وی با بیان اینکه انسان دو بُعد جسمانی و روحانی دارد گفت: باید به این موضوع بیندیشیم که مجلسی که گذراندیم نسبت به این دو بُعد چقدر کار کرد؟ چند درصد بحث‌های ما به امور مادی و چه مقدار از آن به امور معنوی اختصاص پیدا کرد؟

آقاتهرانی ادامه داد: چقدر فریادهای ما در مجلس برای امور معیشتی بود و چقدر درباره سازندگی؟ مقام معظم رهبری امسال را به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کرده بودند امسال نیز گذشت و ما درباره این دو موضوع چه کردیم؟ بودجه ما چگونه بسته شد و چقدر درباره اقتصاد مقاومتی فکر کردیم؟

این نماینده مردم تهران افزود: در یک سالی که گذشت اخلاق مجلس چگونه بود؟ آیا اخلاق نمایندگی را رعایت کردیم و قول‌هایی که به مردم دادیم را انجام دادیم؟ نقاط ضعف و قوت ما کجاست؟

وی با بیان اینکه کشور ما با شیطان بزرگی درگیر است گفت: بنده به دوستانی که در مذاکرات هسته‌ای هستند می‌گویم اینکه شیاطین سخنی می‌گویند فریب آنها را نخورید، اینکه رهبری حساسیت دارد و ما هم دلواپس هستیم ولی متهم می‌شویم اشتباه است این امتحان من و شما است.

آقاتهرانی در ادامه گفت: اگر می‌خواهید بدانید چه کسانی تحت تأثیر شیاطین قرار می‌گیرند آنانی هستند که به آخرت ایمان ندارند به همین خاطر نباید به دنبال جلب رضایت ‌آنان باشیم، آنان شیاطین هستند. ما باید نظاممان را حفظ کنیم تا شیاطین منکوب شوند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سال جدید با دهه فاطمیه آغاز می‌شود، گفت: امسال به نام حضرت زهرا(س) تمام و سال آینده نیز به نام ایشان شروع می‌شود. خودمان و ملت مان که نسبت به حضرت زهرا(س) ارادت دارند مواظب باشیم عید را به گناه آلوده نکنیم.

وی با اشاره به نشست همگرایی اصولگرایان گفت: نشست اصولگرایان و همگرایی آنها را تبریک می‌گویم از اینکه به دنبال این هستند که وصلت درستی بینشان ایجاد شود، خوشحالم.

آقاتهرانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان گفت: آنچه که ما را به منزل مقصود می‌رساند اسلام به معنای واقعی کلمه و نه اسلام التقاطی، انحرافی یا سکولار است.

این نماینده مجلس در خصوص بازدید از مناطق عملیاتی جنوب گفت: خوب است فرصتی برای رفتن به راهیان نور داشته باشیم و به فرزندانمان نشان دهیم که پدران و برادران ما در گذشته چه فداکاری‌هایی کردند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: چرا هر زمان گفتمان انقلاب اسلامی جانی می‌گیرد بعضی‌ها کافه را به هم می‌زنند و ما هم اجازه می‌دهیم. این بداخلاقی‌ها برای چیست؟

آقاتهرانی ضمن تشکر از قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: از قوه قضاییه به خاطر ورود قاطعی که نسبت به کسانی که برای خودشان حق ویژه‌ای قائل هستند تشکر می‌کنم همه نسبت به قانون یکسان هستند و بین هیچ کس فرق وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس با هشدار نسبت به وقوع فتنه‌های کوچک گفت: دولت و مسئولان فتنه‌های کوچک را جمع کنند تا این گونه نشود که چند نفری چیزی به راه بیندازند و بعد شما کمیته به راه بیندازید. مگر وزارت کشور و دیگر وزارتخانه‌ها دست شما نیست جلوی این اقدامات را بگیرید.

وی تصریح کرد: غلط می‌کند کسی به فرد دیگری سنگ بزند، مسئولان با اینها برخورد کنند این موضوعات که نیازی به ورود مردم ندارد. دولتی‌ها مردانه عمل کنند.

آقاتهرانی در پایان پیرامون برخورد قاطع با غرب نیز گفت: مسئولان در خصوص مواجهه با غرب درست عمل کنند میترسند آنجا نیز شُل عمل کنید شما باید به وظیفهتان عمل کنید گاهی احساس میکنم این شلوغکاریها اتفاقی نیست.