زمان استعفای نامزدهای انتخابات مجلس از سمت های دولتی

به گزارش افکارنیوز، علی‌اصغر طهماسبی در نخستین جلسه شورای معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی اظهار داشت: در سال ۹۴ دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم که برگزاری این دو انتخابات در استان گلستان به‌عهده ماست و این مهم وظیفه ما را نسبت به سال ۹۳ سنگین‌تر می‌کند.

وی با تأکید به رصد مسائل انتخاباتی و فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای احتمالی گفت: مسأله انتخابات مهم‌ترین وظیفه کاری ما در سال جاری است و همه ادارات کل حوزه باید نسبت به این موضوع حساس بوده و اخبار مربوط به انتخابات را در اسرع وقت به اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری منعکس کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین به مذاکرات ایران و کشورهای ۱ + ۵ اشاره کرد و افزود: خوشبختانه دولت تدبیر و امید با پشتیبانی ملت بزرگ ایران در مذاکرات هسته‌ای به توافقات اولیه‌ای دست یافته که اگر دو طرف مذاکره به تعهدات خود پایبند باشند، در سال جاری شاهد برداشتن تحریم‌های ناجوانمردانه غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) اشاره کرد و گفت: ایشان نکات بسیار مهم و ارزنده‌ای را در باب مذاکرات هسته‌ای و مسأله یمن بیان داشتند که خطوط اصلی ما در سیاست‌های کلی نظام خواهد بود.

طهماسبی با بیان اینکه مرز بین مسائل سیاسی و امنیتی و اجتماعی به هم نزدیک است، اظهار کرد: پس از حرکت وقیحانه مأموران سعودی و اتفاق تلخی که در فرودگاه جده برای دو زائر نوجوان ایرانی می‌افتد، می‌بینیم که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، موجی توسط کاربران ایرانی در محکوم کردن این حرکت و رژیم آل سعود به راه می‌افتد، که تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وی تأکید کرد: امروز موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف از دیپلماسی گرفته تا فرهنگی، نظامی و غیره سبب شده تا ایران سربلند به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام و تأثیرگذارترین کشور منطقه، ضمن ثبات امنیت داخلی، در تأمین امنیت بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه نیز نقش آفرین باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امیدواریم در سالی که به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده بتوانیم با حمایتهای مردم و رهبری، مذاکرات هستهای را به سرانجامی خوب برای کشور و ملت برسانیم.