وجه تشابه رفسنجانی و احمدی‌نژاد

به گزارشافکارنیوز، محمدنبی حبیبی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: بنده با برخی نظرات ایشان موافق و با برخی دیگر مخالف هستم.

وی افزود: اینکه افرادی نظیر هاشمی‌رفسنجانی و احمدی‌نژاد تبدیل به کسانی شوند که بخواهند همه مردم تابع آنها باشند توهین بزرگی به مردم و ملت ماست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: موضع هاشمی‌رفسنجانی بر سه موضوع نظام اسلامی، ولایت فقیه و آیت‌الله خامنه‌ای اظهارات مفیدی است اما اینکه وی تا به امروز سران فتنه را محکوم نکرده‌ کاملا نادرست است.

حبیبی عنوان کرد: مطلق‌گرایی در مورد یک فرد کار درستی نیست و بهترین راه این است که دید نقادانه داشته باشیم پس بنده رفتارها و حرف‌های خوب وی را تایید می‌کنم و با برخی حرکات وی نیز مخالف هستم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با مسائل هسته‌ای بیان کرد: مسائل هسته‌ای فراجناحی و فراحزبی و یک موضوع ملی است که اگر آن را دو قطبی کنیم سبب ضربه وارد شدن به مسئله هسته‌ای می‌شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: بنده معتقدم مجامع دانشگاهی می‌تواند محل مناسبی باشد که تمامی جناح‌های مختلف حضور پیدا کرده و از مواضع خود دفاع کنند اما نباید از این فرصت استفاده شخصی صورت گیرد.

وی در ارتباط با فکت شیت ایرانی گفت: به نظر من مطالب فراوانی به صورت مصاحبه مطبوعاتی و رادیو و تلویزیون توسط مسئولان ارائه شده و چیزی بیشتر از فکت شیت بیان شده اما آنچه آمریکایی‌ها بیان کردند این بود که کازی به بیانیه لوزان نداشته و مطالب خود را از قبل تنظیم کرده بودند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: در ارتباط با مذاکرات هستهای همه باید به توصیه رهبری گوش کنیم و منتقدان و موافقان باید فرامین رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.