رئیس جدید جبهه اصلاح‌طلبان انتخاب شد

به گزارش افکارنیوز، مجید محتشمی رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با اشاره به جلسه عصر دیروز تشکل مطبوعش اظهار داشت: جلسه شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان با اکثریت تشکیل شد و دستور کار اول این تشکل برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جدید جبهه اصلاح‌طلبان بود.

وی ادامه داد: در این جلسه مجید محتشمی به عنوان رئیس، سعید یاری به عنوان نایب‌رئیس اول، فرح خسروی به عنوان نایب‌رئیس دوم، احمد شریف به عنوان سخنگو و منوچهر مرادی به عنوان دبیر جبهه اصلاح‌طلبان انتخاب شدند.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان افزود: همچنین در جلسه عصر امروز درباره کمیته انتخابات بحثصورت گرفت و محمدحسن باقرزاده به عنوان رئیس کمیته انتخابات جبهه اصلاح‌طلبان انتخاب شدند. در این جلسه درباره تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان کمیته هسته‌ای بحثشد و قرار شد که این کمیته با مسئولیت آقای یاری قرار شد مسئولیت مذاکره با تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را برعهده گیرد و برگزاری جلسه مشترک با تیم مذاکره‌کننده را مطرح کند و در صورت وجود شرایط لازم پیشنهادات جبهه اصلاح‌طلبان به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ارائه شود.

محتشمی در پایان ضمن حمایت از طرح استانی شدن انتخابات، خاطرنشان کرد: به وزارت کشور توصیه می‌شود که طرح استانی شدن انتخابات که به نوعی باعثنزدیک شدن به انتخابات حزبی می‌شود را هرچه سریع‌تر پیگیری کنند.