سپاه در صنعت موشک حرف‌های زیادی دارد

به گزارش افکارنیوز، محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره " سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستاوردهای این نهاد انقلابی " ضمن تبریک گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای حفظ دستاوردهای انقلاب، یک تصمیم راهبردی اتخاذ کردند و آن تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: از برکات این تدبیر انقلاب اسلامی که یک نهال کوچک بود، تبدیل به درختی سترگ و قدرتمند در حال حاضر شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای انبوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پیروزی انقلاب تاکنون یادآور شد: سپاه در پیروزی انقلاب توانست به خوبی در مقابل جریان‌های انحرافی، ضدانقلاب و گروهک تروریستی و منافقین در شرق و غرب و مناطقی که تروریست‌ها حضور دارند، در اوایل انقلاب نقش خود را ایفا کند و در مقابل آن‌ها بایستد.

وی تأکید کرد: در سایه بهره‌گیری سپاه از ظرفیت‌های مردمی و ایجاد بسیج مستضعفین بر همه تهدیدات فایق بیاید و این از برکات تدابیر امام راحل بوده که دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای انقلاب داشت.

جوکار با اشاره به نقش سپاه پس از جنگ تحمیلی در عمران و سازندگی کشور و بهره‌گیری از نیروهای متخصص، خلاق و جوان در این عرصه گفت: در مناطق محروم سپاه پاسداران برای محرومیت زدایی اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: حضور سپاه در مناطق مرزی و اشراف اطلاعاتی این نهاد انقلابی باعثگسترش امنیت پایدار گردیده که این در ۳۶ سال گذشته با بسترسازی و سازماندهی ویژه‌ای انجام شده است.

وی در تأکید کرد: در توسعه صنعت موشکی برای ایجاد توازن یک اقدام بازدارنده توسط سپاه پاسداران انجام شده است.

جوکار در پایان خاطرنشان کرد: امروز در صنعت موشکی سپاه گام‌های ارزشمندی را برداشته و در عرصه هوا و فضا و دریا این نهاد انقلابی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و دشمن در برابر پاسداران انقلاب شکست خورده است.