رئیس دانشگاه آزاد را به مناظره دعوت می‌کنم

به گزارش افکارنیوز، محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران، درباره بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد برای محدودسازی فعالیت‌های بسیج دانشجویی، گفت: پس از پیگیری این موضوع به صورت مکاتبات و نامه‌نگاری با دانشگاه آزاد که اسناد آن موجود است و در صورت لزوم منتشر می‌شود، بسیج دانشجویی درباره صدور این بخشنامه خلاف قانون مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی، علیه دانشگاه آزاد به مراجع قضایی شکایت کرد.

وی افزود: بسیج دانشجویی در پیگیری این مسئله تنها به قانون استناد می‌کند و چیزی فراتر از قانون را مطالبه نکرده و برخلاف برخی از ادعاها به دنبال امتیازخواهی یا کسب امتیازات فراقانونی نیست.

حیدری تاکید کرد: برای شفاف‌ شدن این موضوع بنده به عنوان مسئول بسیج دانشجویی، آقای دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد و رئیس هیئت نظارت تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد را به مناظره در جمع حقوق‌دانان، رسانه‌ها و دانشجویان دعوت می‌کنم که در فضایی حقوقی این مسائل را بررسی کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: قطعا اگر آقای میرزاده این مناظره را نپذیرد این مسئله گویای این است که رئیس دانشگاه آزاد در این زمینه دچار تردید است.

وی تصریح کرد: امیدوارم جریان منتسب به پدربزرگ پشت جریانات اخیر دانشگاه آزاد نباشد.