مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با هفته نامه پنجره در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر دلیل حمایت جدی آنها از احمدی نژاد در گذشته و انتقادهای امروز او از دولت گفت: توجه داشتیم که در تریبون ها، به گونه ای از دولت انتقاد نکنیم که دست آویز و مستمسک بدخواهان شود. دوستان دیگر ما در مجلس توجه نداشتند و تفاوت بین بنده، آقایان حسینیان، رسایی، زارعی و کوثری با آقایان توکلی، نادران و ... در همین موضوع است.

وی در ادامه با انکار فساد اقتصادی در اطرافیان محمود احمدی نژاد با وجود انتشار اسناد متعدد، گفت: من این اتهامات را قبول ندارم.

وی همچنین گفت: اگر درست هم باشد نباید آن را گفت، چطور میتوان گفت آقای رحیمی رییس خانه فساد فاطمی است؟

کوچک زاده ضمن انتقاد از حضور نماینده علی لاریجانی در کمیته ۱۵ نفره، عسگراولادی را فردی انقلابی خواند که به دنبال سهم خواهی برای گروه خود نیست.
او ضمن حمایت مجدد از احمدی نژاد در توجیه خانه نشینی احمدی نژاد گفت: ای احمدی‎نژاد در عمل یک خلافی کرده و یازده روز خانه‎نشین بوده است اما بعد از آن گفت که من تابع ولایت فقیه هستم و این داغ را بر دل کسانی‎که می‎خواهند من را مقابل رهبری قرار دهند خواهم گذاشت.

در عمل هم ایشان کارهایی را میکند که رهبری میخواهد یعنی تلاش برای آبادانی کشور و کاهش فاصله طبقاتی. برای من مشخص نشده که احمدینژاد در عمل تابع ولایت فقیه نیست.