اعدام شیخ نمر تاوان سختی برای سعودی دارد

به گزارش افکارنیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه عیادت از رئیس سازمان انرژی اتمی، در پاسخ به سوالی درباره تصمیم رژیم سعودی مبنی بر اعدام شیخ نمر اظهار داشت: نمر یک انسان آزاده و یک عالم فرهیخته است که مدتی است در بازداشت بسر می‌برد که اگر چنین فاجعه‌ای رخ دهد و نمر اعدام شود، رژیم آل سعود تاوان سختی پس خواهد داد. امید است که این عالم برجسته به زندگی خود ادامه دهد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری بیان داشت: با روی کار آمدن تیم جدید در عربستان نوعی ناپختگی در سیاست‌ها دیده می‌شود و دولت سعودی در یمن جنایت‌های زیادی مرتکب شده است.

وی افزود: در راستای مسئله اعدام شیخ نمر تجاوز عربستان سعودی به یمن مطرح است که در یمن شاهد نسل کشی و ویرانگری هستیم و انتظار نمی‌رفت که رژیم سعودی از اسرائیل کپی برداری کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اظهار تاسف از خرید تسلیحات نظامی عربستان با اموال مسلمین عنوان داشت: عربستان تاسیسات زیربنایی یمن را هدف قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری درباره طرح سه فوریتی مجلس مبنی بر توقف مذاکرات هسته‌ای تا قطع تهدیدات آمریکا، گفت: مذاکره کننده هسته‌ای مسئولین اجرایی با ‌‌نهایت تلاش و دقت به دنبال حفظ حقوق هسته‌ای و زیربار نرفتن زور هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اشراف دکتر لاریجانی به مذاکرات با توجه به اینکه قبلا در این سمتها نقش آفرینی کردهاند، تاکید کرد: ما دغدغه نمایندگان مجلس را ارج مینهیم و تصورم بر این است که نیازی به طرح سه فوریتی نیست.