فتح‌الفتوح از آن استقامت‌کنندگان در مسیر ولایت

به گزارش فارس، حجتالاسلام والمسلمين مرتضي آقاتهراني كه در همايش جبهه پايداري انقلاب اسلامي سخن ميگفت در ابتداي سخنان خود از قرائت آيات استقامت و پايداري توسط قاري قرآن تشكر و قدرداني كرد و اظهار داشت: فتح الفتوح از آن پايداران در مسير ولايت است و ما هميشه در مسير ولايت خواهيم بود.

وی گفت: بعد از سوم تیر سال ۱۳۸۴ گفتمان امام و رهبری توسط دولت نهم احیا و موجب شد مؤمنان و اهل تقوا بسیار خوشحال شوند و این بسیار ارزشمند بود.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس ادامه داد: دولت در احیای ارزش‌های اسلامی حرکت جدی داشت و پیام این حرکت به فرامرزهای ایران نیز اثرات زیادی گذاشت و با لطف خدا و زحمات عزیزان که در این مسیر استقامت کردند حرکت‌ها ادامه پیدا کرد.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی بیان داشت: استکبارستیزی، احیای ارزش‌های انقلاب و عدالت‌خواهی بار دیگر در نظام جمهوری اسلامی ایران به طور جدی مطرح شدند. اما در مقابل این جریان، جریانی به نام جریان فتنه در داخل کشور به راه افتاد و عده‌ای نیز از خارج آنها را کمک کردند و این باعثنگرانیها شد. در این دوران حساس فتنه برخی‌ها سکوت کردند و برخی‌ها نیز با فتنه بودند. اما عده‌ای نیز در مقابل آن فریاد زدند.

این نماینده شورای اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در همین زمینه فرمودند که این زمان وقت سکوت و نشستن نیست. بنابراین هر کاری وقت خود را دارد لذا اگر آن کار در زمان خود انجام نشود فایده‌ای ندارد. به همین دلیل همه فریادها باید در زمان آن زده شود و اگر زمان آن بگذرد هیچ فایده‌ای ندارد.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی بیان داشت: حزب‌اللهی‌ها و شیعیان در زمانی دیر حرکت کردند و دیر جنبیدند و حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) به شهادت رسیدند. لذا بعد از آن عده‌ای فریاد زدند و حرکت کردند اما دیر شده بود.

وی ادامه داد: با این دغدغه‌ها چند نفری از دوستان خدمت رهبر معظم انقلاب نامه کوتاهی دادند و در آن نامه برخی دغدغه‌ها را قید کردند که رهبر معظم انقلاب در پاسخ نامه فرمودند این مطالب کوتاه و مبهم است. سخنان و دغدغه‌های خود را بلندتر بیان کنید. در ادامه نامه مفصل‌تر و بلندتری را به خدمت حضرت آقا تقدیم کردیم. بنابراین آقا اجازه دادند به محضرشان رسیده و مطالب خود را بیان کنیم.

حجت الاسلام آقاتهرانی افزود: من خدمت حضرت آقا چند دقیقه‌ای صحبت کردم و گفتم ما قبل از آنکه به مجلس برویم از آیت‌الله بهجت کسب تکلیف کرده بودیم و ایشان فرموده بودند " به مجلس بروید برای تحکیم خواست‌های زعیم. خواست‌های زعیم باید اجرا شود ". ما برای همین امر به مجلس آمدیم. حضرت آقا در آن جلسه به هر کدام از ما یک انگشتری هدیه دادند.

وی ادامه داد: این سخنان نوری را در دل ما انداخت که می‌شود و ما می‌توانیم. بعد از جریانات اخیر هم همین دوستان تصمیم گرفتیم جلساتی برگزار کنیم و در ادامه خدمت برخی از علما مانند آیت‌الله محمد یزدی، آیت‌الله مصباح و آیت‌الله خوشوقت رسیدیم و برنامه‌های خود را برای این بزرگواران توضیح دادیم و ایشان نیز ما را راهنمایی کردند.

وی افزود: در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی، استاد نکاتی را به ما گوشزد کردند و گفتند تشکل و نشست و برخاست‌های خود را داشته باشید اما مبادا حزب تشکیل دهید.

حجتالاسلام آقاتهراني در خاتمه گفت: جبهه پايداري انقلاب اسلامي حضور در محضر علما را غنيمت ميشمارد تا هيچگاه در مسير ولايت اشكال و انحرافي ايجاد نشود.