کشف سرنخ‌هایی از ترور رضایی‌نژاد

حجتالاسلام والمسلمين حيدر مصلحي در حاشيه بيست و هشتمين اجلاس روساي آموزش و پرورش سراسر كشور كه در سالن اجلاس سران كشورهاي اسلامي در حال برگزاري است، در گفتوگو با فارس توانا در حصوص آخرين وضعيت پرونده ترور شهيد داريوش رضايي نژاد گفت: پرونده آقاي رضايي نژاد در دست پيگيري است و سرنخهايي نيز به دست آمده است اما هنوز به اينكه سرويسهاي اطلاعاتي پشت اين حركت هستند، نرسيدهايم.

وی همچنین در رابطه با پرونده شهید دکتر مجید شهریاری اظهار داشت: در این رابطه خبرهای خوبی را اعلام خواهیم کرد.


نفوذ وزارت اطلاعات، زلزله سنگین در اپوزیسیون ضد انقلاب

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در بیست و هشتمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش افزود: با تلاش ها و اقدامات ارزنده مجموعه وزارت اطلاعات در فضای سایبری اشراف بسیار خوبی در بعد فنی برای مقابله با استکبار در شبکه مجازی و سایبری به وجود آمده است.

وی گفت: اوباما سه بار در اظهارات مختلف و یک بار در کنگره امریکا برای پاسخگویی درباره عملکرد سایبری امریکا اذعان کرده است که در فضای سایبری برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجهند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به طرح کیف اینترنتی امریکایی ها اضافه کرد: اوباما شخصاً این طرح را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد اما سربازان گمنام امام زمان(عج) قبل از اعلام به کارگیری آن، بر اقدامات امریکایی ها در این زمینه اشراف داشتند و به راه های مقابله با آن نیز به خوبی دست یافتند.

وی با تبیین ویژگی های جنگ نرم و وظایف نظام تعلیم و تربیت در مقابله با آن گفت: استکبار امسال هم در زمینه شبکه های اجتماعی طراحی کرده و افرادی را به داخل کشور فرستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: استکبار در این باره قصد دارد برای شکل دهی شبکه های اجتماعی حتی از کشورهای همسایه استفاده کند اما اشراف قابل توجهی بر آنان وجود دارد گرچه ممکن است در جاهایی نیز از دسترس ما خارج شده باشد.

در مراسم پایانی بیست و هشتمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش کشور، وزیر امور خارجه نیز سخنرانی کرد.

وزیر اطلاعات از وقوع زلزله سنگین در اپوزیسیون ضد انقلاب و دستگاه های اطلاعاتی استکباری خارج با نفوذ وزارت اطلاعات خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی در بیست و هشتمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش با اشاره به برخی موفقیت های اخیر وزارت اطلاعات از جمله پرونده مدحی گفت: نمونه ای از نفوذ وزارت اطلاعات فردی بود که با طراحی تشکیلات اطلاعاتی کشور توانست به بالاترین سطح اپوزسیون نفوذ و ارتباط تنگاتنگی با سران اپوزیسیون برقرار کند.

وی این موفقیت را لطف الهی دانست و افزود: در بدن این فرد نفوذی ترکش های قابل توجهی بود که برای سرویس های اطلاعاتی دشمن مشکل ایجاد کرد به نحوی که وقتی می خواستند گرای او را بگیرند ترکش ها اجازه نمی داد و این موجب شد به او اعتماد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی گفت: از آثار مثبت و کنونی این حرکت آن است که اپوزیسیون خارج فعلاً با هم درگیرند و یکدیگر را به نفوذی و عامل وزارت اطلاعات بودن متهم می کنند.

وی افزود: اکنون میان بسیاری از کسانی که سابقه مسئولیت هایی در کشور داشتند و بعد به خارج رفتند هجمه و دعوای سنگینی در این باره وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی اضافه کرد: این از موفقیت های بزرگی بود که هیمنه آنان را به هم ریخت و در آینده اطلاعات دقیق و بیشتری در این باره به مردم می دهیم.

وزیر اطلاعات ، شناسایی بخش عمده ای از جاسوسان امریکایی را که شبکه های اجتماعی طراحی کرده بودند از دیگر موفقیت های بزرگ وزارت اطلاعات برشمرد.