به گزارش خبرگزاري فارس از گتوند، آيتالله سيدمحمدعلي موسوي جزايري ظهر امروز در مراسم آبگيري سد گتوند اظهار داشت: خداوند اطرافيان دلسوزان نظام جمهوري اسلامي را كه اظهارنظرهايي ميكنند اگر قابل هدايت هستند هدايت كند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: جناب آقای رئیس جمهور گلایه‌هایی وجود دارد که در شرایط کنونی وقتش نیست و ان‌شاءالله به طور خصوصی می‌گویم.

جزایری تاکید کرد: ما تنها می‌توانیم برای آقای احمدی‌‌‌نژاد دعا کنیم و از خداوند بخواهیم بر توفیقاتشان و خدمتگزاری به ملت ایران بیفزاید.

وی خاطرنشان کرد: احمدی‌‌‌نژاد با نیتی خالص و خدایی به مردم خدمت می‌کند و امیدواریم سایر مسئولان نیز با پیروی از راه و روش وی گام‌های بلندی در جهت سازندگی ایران بر دارند.

موسوی جزایری تاکید کرد: شما شب و روز کار می‌کنید و در مسیر خدمت به بندگان خدا و جلب رضایت الهی حرکت می‌کنید و این افتخاری بزرگ برای ملت ایران به شمار می‌رود.

وی با تقدیر از مجموعه وزارت نیرو و دست اندرکاران ساخت سد و نیروگاه گتوند ابراز امیدواری کرد: برکات این سد برای مردم خوزستان مبارک بوده و روند توسعه و آبادانی این استان را شتاب بخشد.

امام جمعه اهواز خدمت به كشور و مردم شريف ايران را نعمتي والا از سوي خداوند بزرگ به مسئولان توصيف كرد و از آنان خواست همه تلاش و همت خود را براي ساختن ايراني آباد و مستقل به كار گيرند.