ملت بزرگ و ولايتمدار ايران
انقلاب اسلامی به رهبری نادره دوران، فقیه وارسته و عارف مجاهد حضرت امام خمینی(ره) از آغاز پیروزی تاکنون گرچه با چالش‌های فراوانی مواجه بوده است اما جوهره اصیل و آسمانی آن در میان تمامی حوادثو فراز و نشیب‌ها درخشش خود را روزافزون کرده است و اینک بیداری ملت‌ها از جهان اسلام گرفته تا کشورهای غربی نمونه‌ای از آن تلالو پرثمر است.

این انقلاب اصیل‌ترین نحله فکری است که در تقابل سنگین همه اندیشه‌های غیرالهی و مادی شرقی و غربی در میان امواج سهمگین تهاجمات سخت و نرم، پایداری و استحکام خود را به نمایش گذاشته است.

انقلاب اسلامی، این کوکب درخشان هدایت، درصدد برچیدن سلطه مستکبران از ساحت دل و اندیشه انسان‌ها و قطع سیطره متجاوزان از اموال و ثروت‌های ملل مظلوم جهان است.

ملت بزرگ ایران که در پرتو رهبری امام عظیم‌الشأن(ره) مفتخر به آفرینش چنین انقلاب سترگی است با عبور سرافرازانه از ۸ سال جنگ تحمیلی گسترده و بی‌امان و مهمتر از آن قریب ربع قرن ایستادگی بر آرمان‌های متعالی دفاع مقدس و تحمل همه سختی‌های بعد از جنگ که کمتر از مقاومت در زمان جنگ نبوده و نیست، عمق وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان داده‌‌اند.

بعد از ارتحال جانسوز امام که رضوان خداوند بر او باد، همه امید دشمن در شکست انقلاب با انتخاب قاطع و دقیق خلف صالح امام(ره) و استقرار رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ناکام ماند. مع‌الوصف دشمن مستکبر و شیطان‌صفت با تهاجم گسترده و همه جانبه فرهنگی تلاش کرد که امکان اداره جامعه را بر اساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) غیرممکن جلوه دهد و نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی را شکست خورده و ناکارآمد معرفی کند و عدالت اسلامی را غیرقابل تحقق و مغایر با رشد و بالندگی اقتصادی و رفاه مناسب عموم مردم جلوه‌گر سازد.

در آن دوران با اتخاذ برخی سیاست‌ها، عدالت اسلامی در بستر توسعه مبتنی بر آموزه‌های غربی قربانی شد و شرایطی فراهم گردید که غلطیدن در آغوش سکولاریسم را شدت بخشید و با اقدامات برآمده از مدیریت تکنوکرات‌های عموماً غربگرا و عدالت‌گریز، مطالبات واقعی امت و رهبر معظم انقلاب در تحقق عدالت اسلامی ناکام ماند.

متعاقباً پس از ۸ سال دوره اصلاحات آمریکایی، ملت ایران که فرصت عظیمی را از دست رفته یافت بار دیگر در ۳ تیر ۸۴ پرچمدار آرمان‌های اسلام ناب محمدی شد و توانست با حضور پربصیرت خود گفتمان انقلاب اسلامی را که گفتمان خالص ملت بود به قدرت اجرایی بازگرداند و بازوان ولایت را در این عرصه تقویت کند و با نصرت ولی امر مسلمین به مطالبات ۱۶ ساله در تحقق عدالت پاسخ امیدبخشی دهد.

کارآمدی این گفتمان باعثشد تا بار دیگر دشمنان با یارگیری از عناصر بی‌بصیرت همه ظرفیت خود را برای بازگرداندن راه ملت از این حرکت و آرمان متعالی بسیج کنند.

در ۲۲ خرداد سال ۸۸ ملت ایران با پیشتازی و مدیریت حکیمانه رهبر فقیه و بصیر خود قدرتمندانه بر آرمان‌های اسلامی و انقلابی خویش ایستاد و مهر ناکامی بر کارنامه سیاه دشمن زد و در حماسه‌های ۹ دی و ۲۲ بهمن ۸۸ به مثل میلیون‌ها «عمار» با حضور پرشکوه و پرصلابت خویش دشمن توطئه‌گر را مأیوس و خواص بی‌بصیرت را رسوا و منزوی کردند. خواصی که با فراموشی اصول به تکیه‌گاه فتنه تبدیل شدند و یا با سکوت و اتخاذ مواضع غیر شفاف موجب تقویت و تداوم فتنه گردیدند.

اکنون نیز ملت بزرگ و حماسه‌آفرین ایران اسلامی همزمان با تهدیدات بقایای فتنه در برابر جریان خطرناکی قرار گرفته است که قصد دارد این مسیر زلال و پرصلابت را به اندیشه‌های انحرافی آلوده کند. اندیشه‌هایی که هیچ سنخیتی با آموزه‌های مکتب امام و شعارها و اهداف حماسه‌های ۳ تیر و ۹ دی ندارد و بستر را برای دوران ورشکستگان مطرود ملت و دشمنان دیرینه و قسم خورده انقلاب فراهم می‌سازد.

این حرکت انحرافی و مطالبات ناسالم آن، نسخه بدل همان جریانی است که با سکوت و همراهی خود فتنه‌گران را یاری کرده و بعد از آن نیز به رغم تأکیدات صریح رهبر معظم انقلاب نه تنها جریان فتنه را محکوم ننموده بلکه هیچگاه مواضع خود را در برابر آن شفاف نساخته است.

در چنین شرایطی سامان دادن جبهه پایداری انقلاب اسلامی تحت اشراف جمعی از فقیهان وارسته و آگاه به زمان جهت انسجام این ملت مخلص و ولایی که خاستگاه فکری خود را همان گفتمان اصیل سوم تیر ۸۴ می‌داند امری ضروری و اجتنا‌ب‌ناپذیر است.

این جبهه فراتر از تفکرات حزبی و گروهی در کنار ملت فداکار، رشید و بصیر ایران اسلامی پاسدار آرمان‌های انقلاب است و خود را متعهد به مبانی مکتب امام(ره) می‌داند که منبعثاز فقاهت و عقلانیت رحمانی و آموزه‌های قرآنی اهل بیت است.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی وظیفه و مسئولیت خطیر خود را تلاش برای تداوم شاخص‌های عمده این مکتب یعنی عقلانیت، ‌ معنویت و عدالت در حول محور ولایت می‌داند و به فضل و عنایت الهی همت خود را معطوف به پایداری از اصالت حرکت ملت در انقلاب اسلامی ۵۷ که تجلی آن در حماسه‌های سال ۸۴ و حضور ۴۰ میلیونی سال ۸۸ است خواهد نمود.

بر اين اساس شروع فعاليت جبهه پايداري انقلاب اسلامي با شعار ۳ شاخص مهم مكتب امام يعني عقلانيت، معنويت و عدالت حول محور ولايت را اعلام ميكنيم و كار خالص براي خدا و اطاعت از رهبري و صداقت را مردم را وجهه همت خويش قرار ميدهيم و ضمن دعوت از همه عزيزان جهت همكاري در چارچوب مواضع اعلامي دست تمامي آحاد معتقد به اين مباني را با اخلاص و محبت و صميميت ميفشاريم.