نخست وزیر، بی‌بی‌سی فارسی را تضمین کرد!

افكار نيوز: نخست وزیر انگلیس علی رغم کاهش بودجه ادارات دولتی و قطع خدمات رفاهی این کشور به مردم انگلیس گفت: "من می توانم اطمینان بدهم که تامین مالی بی بی سی فارسی به خوبی ادامه خواهد یافت. "
دیوید کامرون درباره ادامه حمایت‌های مالی از تلویزیون فارسی انگلیس گفت: من می توانم اطمینان بدهم که تامین مالی بی بی سی فارسی به خوبی ادامه خواهد یافت.

به گزارش افکار نیوز به نقل از شبکه ایران، نخست وزیر انگلیس علی رغم کاهش بودجه ادارات دولتی و قطع خدمات رفاهی این کشور به مردم انگلیس گفت: " من می توانم اطمینان بدهم که تامین مالی بی بی سی فارسی به خوبی ادامه خواهد یافت. "


دیوید کامرون در پاسخ به سؤالات رهبر حزب مخالف کارگر در پارلمان انگلیس در این موضوع که " آیا نخست وزیر قول می‌دهد که بی‌بی‌سی فارسی از تهدیدهای مالی(کاستن بودجه) نسبت به سرویس جهانی بی بی سی مصون بماند؟ " چنین گفت: " من می توانم اطمینان بدهم که تامین مالی بی بی سی فارسی به خوبی ادامه خواهد یافت.


به گزارش فارس، وی با بیان این مطلب تأکید کرد: شبکه بی‌بی‌سی فارسی برای ما بسیار مهم خواهد بود، ما باید بر تمام عناصر قدرت نرم و چگونگی طرح ریزی نفوذ خودمان در دنیا به دقت نگاه کنیم و بی بی سی فارسی مشخصاً یکی از مصادیق آن است.

گفتنی است بنگاه سخن پراکنی دولت انگلیسی «بی‌بی سی» در حوادثپس از انتخابات با خبرسازی و دروغ پردازی در این زمینه، نقش موثری در آشفته نشان دادن اوضاع داخلی ایران و تحریک افکار عمومی داشت.

شبکه ماهواره‌ای بی‌بی‌سی فارسی برای اینکه بتواند در تحریک اغتشاگران در حوادثپس از انتخابات نقش خود را بخوبی ایفا کند، تنها شبکه‌ای بود که ساعات کاری کارمندان خود را ۲۴ ساعته کرد و با مرخصی کارکنان خود مخالفت کرد.

انتهاي پيام/ب.