شعار زدگی دولت را فرا گرفته است

به گزارش افکارنیوز، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در جلسه علنی امروز یکشنبه(۳خرداد ماه) در تذکر شفاهی گفت: متاسفانه شعار زدگی دولت را فرا گرفته است.

وی افزود: همه دم از اشتغال و مشکلات اشتغال می‌زنند اما متاسفانه هیچ اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است، از طرف دیگر اولویت کاری دولت دغدغه مردم و اولویت آنها نیست زیرا دغدغه کنونی ملت بیکاری و اشتغال است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صحبت از بحثمالیات می‌شود ولی کسی سراغی از دانه درشت‌هایی که هزاران میلیارد تومن بدهکار هستند، نمی‌گیرد، ‌ چرا امروز مردم باید برای تامین یک وام ازدواج چندین بانک و ضامن دنبال می‌کنند اما یک فرد به عنوان مربی تیم فوتبال روزانه ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرد.

آصفری خاطر نشان کرد: از طرفی دیگر شاهد هستیم که دولت اعلام می‌کند که مشکلات مربوط به ۶ هزار صنعت را حل کرده، حال این سوال پیش می‌آید که چند مورد از این صنایع در استان اراک قرار دارد. در شرایط کنونی متاسفانه کارخانه‌های اراک با کمتر از ۴۰ درصد از ظرفیت خود کار می‌‌کنند و در این شرایط واردات بی‌رویه کالاهای چینی جای تاسف دارد به طوریکه من به شخصه سند دارم که برخی بانک‌ها از چین حتی سطل آشغال وارد کرده‌اند.