به گزارش افکارنیوز، حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عکسی از سوالی که از وزیر امور خارجه کشورمان پرسیده است را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

وی با انتشار تصویر زیر نوشت: جلسه غیر علنی امروز صبح با حضور آقای ظریف و عراقچی درباره مذاکرات اخیر هسته ای برگزار شد. در مجموع با توجه به بیانات اخیر رهبر انقلاب و مطالبه جدی نمایندگان، این جلسه نسبت به جلسات قبل، از شفافیت بیشتری برخوردار بود که طبعا امکان بیان علنی آنچه گفتند نیست.

اما در باره آنچه " نگفتند " که می توان سخن گفت. از جمله چیزهایی که آقای ظریف و عراقچی نگفتند، پاسخ به چند سوال بود. از جمله یکی از سوالات بنده محتوایی بود که روی این برگه(تصویر ضمیمه) نوشتم و تحویل آقای ظریف دادم.


آقای ظریف پس از پایان توضیحاتش با اشاره به سوال بنده گفت که آقای رسایی نوشته اند که پذیرش پروتکل الحاقی غیر قانونی است و وقتی من بر قرائت متن تاکید کردم، حاضر به خواندن آن نشد و فقط گفت که ان شاالله ما اقدام غیر قانونی نمی کنیم.

وی همچنین در پست دیگری نوشت: این دومین برگه ای بود که به عنوان سوال در جلسه امروز به آقایان دادم و پاسخی به آن ندادند. بر اساس تصویر زیبایی که این آقایان از مذاکراتشان ترسیم می کنند و ما را متهم به سیاه نمایی و بزرگنمایی اشکالات کوچک می کنند، من مانده ام که رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ناظر مطلع و منصف نگران چیست؟

جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی توافق مذاکرات هسته‌ای با حضور محمد جواد ظریف، وزیرامور خارجه و عباس عراقچی، معاون وزیر صبح امروز برگزار شد.