استانداران قم و فارس تعیین شدند

به گزارش افکارنیوز، رییس جمهوری در نشست هیات وزیران، قم را مرکز انقلاب اسلامی و دارای نقش برجسته‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و استاندار را به هماهنگی جهت برقراری رابطه هر چه بهتر دولت، حوزه علمیه، فضلا و به ویژه مراجع عظام توصیه نمود.

دکتر روحانی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون ارتباط بسیار خوبی بین دولت و مراجع برقرار بوده است، حفظ و تقویت جایگاه و منزلت مراجع را از وظایف دولت و موجب تقویت دین در جامعه ذکر کرد و از استاندار خواست تا در جهت آبادانی هر چه بیشتر قم و رفاه زائرین و مردم و رضایت علما تلاش کند.

رییس جمهوری در ادامه با توجه به اهمیت تاریخی و جاذبه‌های فراوان استان فارس به عنوان شهر فرهنگ، ادب، عدالت و اخلاق، به استاندار توصیه نمود تا در فراهم آوردن و تقویت فضایی که شایسته شهر سعدی و حافظ است، هر چه بیشتر بکوشد.

دکتر روحانی، اعتدال را مبنای اصلی فعالیت این دولت عنوان و خاطرنشان کرد که ما همواره با خشونت و افراط مخالف بوده و در برابر آن می‌ایستیم و بهای آن را نیز پرداخت می‌کنیم.

رییس جمهوری از همه وزرا، استانداران و مسئولان خواست که در راه حقی که انتخاب کرده و به مردم قول داده‌اند، ثابت قدم و استوار باشند و خاطرنشان کرد: هیچ تردیدی نداریم که مردم، افراط وتفریط را نمی‌خواهند و خواهان اعتدال هستند و این همان راهی است که امام راحل و مقام معظم رهبری توصیه کرده و می‌کنند.