۲ نشست طراحان استیضاح آخوندی با حضور لاریجانی و وزیر / فشارها برای انصراف از استیضاح
گروه سیاسی _

وی با بیان اینکه تا کنون ۲ بار طراحان استیضاح با علی لاریجانی رئیس مجلس و خود وزیر نشست داشتند، تصریح کرد: این جلسات در دفتر رئیس مجلس و کمیسیون عمران مجلس برگزار شد که طراحان دلایل استیضاح و مشکلات موجود وزارتخانه را بیان کردند و وزیر هم پاسخ داد ولی پاسخ ها قانع کننده نبود.

به گزارشافکارنیوز، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: برای استیضاح یک وزیر حداقل امضای ۱۰ وزیر کافی است که استیضاح آخوندی بیش از حد نصاب امضا دارد و از آنجا که فشارها بر نمایندگان برای انصراف از استیضاح زیاد است، از اعلام اسامی خودداری می کنم.


کامران با تاکید بر اینکه مراحل قانونی استیضاح آخوندی در مجلس طی شده و این طرح باید از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شود و در دستور کار صحن مجلس قرار گیرد، افزود: استیضاح آخوندی به کمیسیون عمران مجلس ارجاع شد که پس از نشست طراحان استیضاح با وزیر در این کمیسیون نمایندگان اعلام کردند که از توضیحات وزیر قانع نشدند و چون این طرح بیش از حد نصا امضا دارد، باید اعلام وصول شود و در دستور کار مجلس قرار گیرد.
وی افزود: امیدوارم هیئت رئیسه مجلس بیش از این در مقابل تقاضای نمایندگان برای استیضاح وزیر راه و شهر سازی مقاومت نکند و با اعلام وصول آنرا در دستور کار مجلس قرار دهد.