صادق خرازی میخواهد تندروها را کنار بزند / تندروهای اصلاح طلب دچار استبداد حزبی هستند
گروه سیاسی

- حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو باافکارخبربا اشاره به صحبت های اخیر صادق خرازی مبنی بر داشتن لیستی از اصلاح طلبان که می خواستند به دشمن گرا دهند و هجمه به وی از سوی تندروهای این جریان اظهار داشت: به نظر من صادق خرازی می خواهد تندروهای جریان اصلاح طلبی را کنار بزند تا معتدلین این جریان بتوانند راحت تر فعالیت کنند. خرازی به دنبال مرزبندی میان اصلاح طلبین تندرو و معتدلین این جریان است.

وی افزود: در درون اصلاح طلبان همواره استبداد و خود رایی وجود داشته و دارد و هر فردی درون این جناح نقدی را وارد کند به او هجمه وارد می کنند.

ترقی تصریح کرد: اصلاح طلبان دچار دیکتاتوری حزبی هستند، تندرو ها و براندازان در جریان اصلاح طلبی حرف هیچ کس را قبول ندارند و هر کس مخالفتی و یا نقدی به انها داشته باشد آنها را سرکوب می کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: سخنان آقای خرازی نشان می دهد اصلاح طلبانی که عنوان تندرو دارند و در فتنه نیز دست داشتند به دنبال گرا دادن به آمریکایی ها بوده اند. اینها همان کسانی هستند که نامه ای به آمریکایی ها نوشتند و حتی عنوان کردند که به آمریکا تعهد می دهند که اگر مشکل هسته ای را حل کنند و آمریکا نگذارند پرونده به شورای امنیت برود اصلاح طلبان نیز تعهد می دهند که حزب الله و حماس را خلع سلاح کنند و جلوی مبارزات آنها علیه اسرائیل را بگیرند.

وي افزود: اصلاح طلبان می خواهند از فضای دولت یازدهم استفاده کنند و به قدرت بر گردند و افشاگری آقای خرازی ماهیت آنها را برای مردم روشن کرده و به همین دلیل صحبت های وی را بر نمی تابند و سعی می کنند وی را سرکوب کنند.