کارکرد سفارت انگلیس ترور دانشمندان است

به گزارش افکارخبر، اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی(دفتر تحکیم وحدت) در واکنش به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران و سفر وزیر خارجه این کشور به کشورمان بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تاریخ گواهی می‌دهد و خدا را شاهد می‌گیریم که هر ملتی که از گذشته خود عبرت نگیرد دوباره تاریخ تلخ خود را تجربه خواهد کرد و آنگاه‌ست که حسرت فرصت‌های از دست رفته و جان‌های فدا شده هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. انگلیس خبیثبارها دشمنی خود را به ملت ایران ثابت نمودهاست. روباه پیر بعد از شکست‌های پیاپی در مقابل رئیسعلی دلواری دانست که باید استراتژی خود را در ایران تعییر دهد. این گونه بود که با شهید نمودن این قهرمان توسط فردی خائن با گلوله‌ای از پشت سر!! روباه پیر تبحر خود را در درس گرفتن از تجربه نشان داد و شیوه جدیدی را برای دشمنی خود با ملت ایران پیش گرفت آری، سیاست استفاده از افراد نفوذی، خائن و وطن فروش توانست در کودتای ۲۸ مرداد بستن قراردادهای ننگین همچون تالبوت ودارسی، زمینه چینی حمایت و پشتیبانی از کودتای رضاخان، منحرف نمودن مشروطه و زمینه چینی اعدام شیخ فضل.. نوری، امتحان خود را به خوبی پس دهد.

بیانیه مذکور می‌افزاید: حمایت از فتنه ۸۸ توسط همین سفارتخانه نیز بر هیچ کس پوشیده نیست مسؤلان اجرایی کشور نشان داده‌اند که اهل مذاکره و معامله یا به اصطلاح خودشان اهل تعامل با جهان‌اند. آیا این خبیثدر سیاست خود در ایران تجدیدنظر کرده است؟ مگر نه این که رهبر انقلاب فرمودند استکبار ستیزی همچنان ادامه دارد؟ آیا دیگر بریتانیا در زمره استکبار نیست؟ فأین تذهبون؟ آیا انگلیس به گرفتن غرامت اکتفا کرد؟ یا باید عذرخواهی رسمی نیز بکنیم انگلیس نباید به‌خاطر صدها جنایتی که در حق ملت ایران کرده است غرامت دهد؟ نباید عذرخواهی رسمی کند؟

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: مطالبه ما دانشجویان به‌عنوان نماینده ملت ایران تنها حفظ عزت خود در برابر دشمنان خونین اسلام و این ملت است. مسلما ما در برابر بازگشایی سفارتی که هیچ خدمتی به مردم ایران نخواهد کرد احساس عزتمندی نمی‌کنیم همانا بازگشایی سفارتی که هیچ گونه خدماتی از جمله صدور روادید انجام نمی‌دهد، کارکردی جز پشتیبانی فعالیت های جاسوسی، سازماندهی اغتشاشات خیابانی و ترور دانشمندان متصور نیست. شما که اهل امتیاز و دادن و امتیاز گرفتن هستید باید به ملت ایران پاسخگو باشید بازگشایی سفارت روباه پیر چه امتیازی برای کشور ایران دارد؟

در پایان بیانیه اعضای دفتر تحکیم وحدت تصریح شده است:کسانی که ادعای بازی برد_برد را دارند باید توضیح دهند، چه ضمانتی از انگلیس گرفتهاند تا دیگر فکر خام اجرای انقلابهای رنگین در ایران نکند؟روباه پیر باید بداند که زمان استعمار و سلطه سپری شده است. و استکبار ستیزی فرزندان خمینی تعطیل بردار نیست و در صورت بازگشایی مجدد لانه خود خواب غم انگیز تکرار فتنه ۸۸ را فراموش کند و از خشم انقلابی ملت همیشه بیدار که گوشه کوچکی از آن را تجربه کرده است بهراسد. و آگاه باشد حرکتهای مزورانه گذشته و آینده او همیشه در رصد امت بیدار اسلامی است.