اگر قانون «از کجا آورده‌اید؟» در مجمع بود…

به گزارش افکارخبر، حسن کامران دستجردی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس(۱ شهریور ۹۴) گفت: وامصیبتا که مجمع تشخیص مصلحت نظام هنوز قانون «از کجا آورده‌اید؟» را به تصویب نرسانده است و اگر این قانون به تصویب می‌رسید فساد کمتر بود و حداقل آقازاده‌ها فسادشان کمتر می‌شد.

وی افزود: اشرافی‌گری تا به کجا رسیده که در مراسم اموات نیز اعمال می‌شود. ما از جان مردم چه می‌خواهیم؟ ما اگر می‌خواهیم فرهنگ شهید رجایی و شهید باهنر حفظ شود باید جلوی فسادها بایستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بحثشرکت پدیده و مؤسسه میزان چرا اجازه فعالیت به آنها داده شد و صدا و سیما برای آنها تبلیغ می‌کرد اگر رسانه ملی بودجه ندارد، اینگونه نباید بودجه تأمین کرد و باید از طریق حلال این بودجه به دست آورد.

کامران خاطرنشان کرد: فساد به گونه‌ای شده که امروز کارچاق کن‌ها را از در بیرون می‌کنی از پنجره وارد می‌شوند و آسیب آن این است که به بهینه‌سازی و اقتصاد مقاومتی لطمه وارد می‌کنند و در مذاکرات هم همین فرهنگ حاکم است.

وی افزود: من می‌خواستم به رئیس مجلس بگویم حال که دولت لایحه‌ای در بحثتوافق هسته‌ای به مجلس نمی‌دهد مجلس به شورای حل اختلاف شکایت کند اگر هم رئیس مجلس نمی‌تواند این کار را انجام دهد من شکایت کنم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ما باید اقتدار مجلس را حفظ کنیم. مجلس برادر دولت است و باید یک برادر مقتدر باشد.

کامران خاطرنشان کرد: اگر ما مباحثدفاعی را مطرح می‌کنیم باید به موقع تست‌های لازم را داشته باشیم و رزمایش‌هایمان را انجام دهیم و باید نیروی دفاعیمان را تقویت کنیم.

وی افزود: سازمان صدا و سیما از منتقدین توافق هسته‌ای هم دعوت کند تا صحبت‌هایشان را مطرح کنند و اینطور نباشد که برنامه‌ها همگی یکنواخت باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخشهای مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.