باید چهره کریه آمریکا را به ملت نشان داد

به گزارش افکارخبر، لطف‌الله فروزنده عضو هیات علمی دانشگاه تربیبت مدرس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ آمریکا در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، گفت: آمریکا به قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی ایران واقف است و از نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی اطلاع دارد به همین خاطر می‌خواهند به ما آسیب برساند.

وی افزود: متاسفانه برخی عناصر در کشور وجود دارند که دچار وادادگی شده‌اند و یا اینکه فکر می‌کنند آمریکا دشمن نیست. این افراد فکر می‌کنند مشکلات از طریق رابطه با آمریکا حل می‌شود و به جای اینکه به قدرت درون نگاه کنند نگاه خود را فقط به غرب و آمریکا دوخته‌اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در دولت دهم تصریح کرد: آمریکا چهره ناپسندی دارد و باید تلاش کرد این چهره کریه را نشان داد. باید نشان داد که آمریکا تا به حال دست به چه جنایت‌هایی زده است.

فروزنده تاکید کرد: باید تبیین شود که آمریکا در عراق و افغانستان چه کرد. آنها به هر کشوری پا گذاشتند باعثاضمحلال و نابودی آن کشور شدند و امنیت ملی آن کشور را از بین بردند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: هر چند وضعیت توافق هنوز مشخص نیست ولی باید برای مردم تبیین کرد که آمریکا قصد دارد از طریق توافق هسته‌ای به ایران نفوذ کند و باید راه‌های نفوذ آنها را بست. بهترین راه جلوگیری از نفوذ آمریکا این است که با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری خباثت‌ها و اهداف پلید آمریکا برای ملت تبیین شود.

وی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در دوره‌های مختلف ادامه داد: هویت اصلی انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان است. تنها راه پیشرفت کشور نیز با توجه به فرهنگ اسلامی اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های داخلی است، آمریکا و غرب هم هرگز دلشان برای ما نسوخته و فقط بدنبال منافع خودشان هستند.

فروزنده در خاتمه گفت: ایران یک روزی حیاط خلوت آمریکا بود و آنها در ایران یک کشور مونتاژگونه و ناامن ساخته بودند و یک دیکتاتور را هم بر کشور حاکم کرده بودند. اگر قرار بود پیشرفتی حاصل شود آن موقع شده بود ولی شاهد بودیم که آمریکا تنها به فکر رسیدن به منافع خودش بود.