دشمن تضعیف شورای نگهبان را می خواهد
گروه سیاسی

- حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت و گو باافکارخبربا اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و تاکید بر حفظ هوشیاری در مقابل نفوذ دشمنان و شناخت علائم ان اظهار داشت: قبل از علائم نفوذ دشمنان اظهارات خود سران استکبار بسیار مهم است اینها بعد از توافق نسبت به فتنه و انتخابات اظهار نظر کرده اند.

وی افزود: جریانی که مورد نظردشمن است و ان را نه در لفافه بلکه به وضوح اعلام کرده اند و از فتنه گران حمایت می کنند و مردم باید هوشیاری کامل داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: جریان مسئولان نظام و افرادی که مسئولیت می گیرند و نماینده می شوند و در خبرگان حضور پیدا می کنند باید از صافی هایی از جمله شورای نگهبان عبور کنند. وظیفه شورای نگهبان بسیار مهم و اساسی است و تضعیف این جریان مطابق میل دشمنان است.

وی افزود: تضعیف شورای نگهبان کار هم سیاسی و هم فرهنگی از سوی دشمن برای نفوذ است. تضعیف قوه قضائیه چون در فتنه ها و در مقابل مواد مخدر ایستاده است نیز در دستور کار دشمنان قرار دارد.

حجت الاسلام صدیقی تاکید کرد: یکی از اهرم هایی که میتواند نفوذ دشمن را کنترل کرده و مقابل انها بیاستد قوه قضائیه مقتدر است زیرا دشمنان همواره با نام حقوق بشر می خواهند همه چیز را زیر سوال ببرند.