پیام خاتمی به اتحاد ملت / رابطه اتحاد ملت با فتنه

به گزارشافکارخبر، مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به انطباق مواضع حزب اتحاد ملت با حزب مشارکت اظهار کرد: من وقتی به اسامی اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت نگاه می‌کنم، تکرار حزب مشارکت را می‌بینم.

وی افزود: در مورد حزب اتحاد ملت این سوال وجود دارد که آیا این حزب ادامه جریان اصلاح‌طلب فتنه است؟ حزب اتحاد اگر ارتباطی با جریان فتنه ندارد باید تبری خود را از تصمیم گیران فتنه اعلام کند.

عضو جمعیت ایثارگران با بیان اینکه ممکن است اعضای حزب اتحاد بگویند ما اصلاح‌طلبان داخل نظام هستیم و با فتنه‌گران هم ارتباطی نداریم گفت: در این صورت این سوال پیش می‌آید که چرا افرادی که ما در شورای مرکزی اتحاد می‌بینیم تکلیف خود را با فتنه مشخص نمی‌کنند؟ پاسخ به این سوالات باعثشفافیت افکار عمومی نسبت به این حزب خواهد شد.

شاکری تصریح کرد: در کنگره حزب اتحاد ملت ایران پیام تصویری خاتمی پخش شد که این مساله نشان می‌دهد حزب اتحاد ارتباط خود را با جریان فتنه قطع نکرده است. بیش از یک سوم اعضای شورای مرکزی این حزب هم در فتنه ۸۸ نقش داشتند.

وی تاکید کرد: به نظر من حزب اتحاد ملت به یک تعارض درونی و در نهایت به یک انشعاب داخلی نسبت به اهداف خود دچار خواهد شد.

عضو جمعیت ایثارگران گفت: کسانی که پرچمداران اصلاحات فتنه بودند از عقیده خود برنخواهند گشت و همان شیوه دو قطبی کردن، فشار از پایین چانه زنی از بالا، سازش با آمریکا و دست دادن با رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنند.

شاکری با اشاره به مشی برخی اصلاح‌طلبان در هجمه علیه شورای نگهبان و تهییج افکار عمومی خاطر نشان کرد: امروز مردم نسبت به تمام ترفندهای ورود به اننخابات، زیر سوال بردن دستگاه‌های نظارت کننده، هجوم انبوه برای ثبت نام، اعلام تقلب در انتخابات و نپذیرفتن رای داوران قانونی از سوی فتنه‌گران آگاه هستند.

وی تصریح کرد: شما وقتی می‌بینید شخصیتی سابقه‌دار و انقلابی مانند آیت‌الله هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری احراز صلاحیت نمی‌شود و آب از آب هم تکان نمی‌خورد، متوجه خواهید شد که پیوند مردم با نظام، انقلاب، شهدا و ولایت ناگسستنی است. بنابراین کمترین دغدغه و نگرانی از اینکه این جریان بتواند اقدامی علیه نظام انجام دهد وجود ندارد.