رزمایش اقتدار ثارالله، خاطرات هشت سال دفاع مقدس را زنده کرد

به گزارشافکارخبر،ابراهیم آقا محمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در خصوص برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار ثارالله، گفت: این موفقیت بزرگ در عرصه نظامی و امنیتی در تجمع نیروهای معتقد، مومن، جوانان شجاع و آرمانگرا را خدمت بسیجیان و فرماندهان بسیج و سپاه تبریک عرض می کنم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مردمی بودن جمهوری اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای کار تا تداوم خود با تکیه گاهی بزرگ از نیروهای مردمی مواجه بوده است که این پشتوانه مردمی بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند.
آقا محمدی اذعان داشت: حضور مردم معتقد به احکام و آرمان های اسلامی الهی بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی است که هرگاه کشور با تهدید و مشکل روبه رو شده، عزم راسخ ملت خدا محور پشتیان نظام بوده است.

وی با اشاره به پاسخ کوبنده بسیج به مستکبران، خاطر نشان کرد: در حال حاضر که آمریکا و مستکبرین در حال آشفته سازی منطقه هستند و مدام از گزینه حمله نظامی و گزافه گویی های خود علیه ملت ایران سخن می گویند، رزمایش بزرگ اقتدار ثارالله پاسخ مناسبی برای آن هاست.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام های این رزمایش، اظهار داشت: اعلام آمادگی ملت ایران در این رزمایش پیامی سخت و سنگین برای دشمنان کشور خواهد داشت و برای مردم نیز پیامی مسرت بخش به ارمغان خواهد آورد.

آقامحمدی گفت: رزمایش اقتدار ثارالله به دشمن نشان داد که در هر لحظه این آمادگی وجود دارد که تا از حقوق خود صیانت کنند. دشمنان با دیدن این رزمایش به گزافه گویی های خود پایان می دهند.
وی در پایان تاکید داشت: رزمایش بزرگ اقتدار ثارالله، ما را یاد دوران هشت سال دفاع مقدس در عرصه جهاد حق علیه باطل انداخت که این جای تقدیر از بسیجیان و فرماندهانشان را دارد.