عیادت دستیار ویژه رئیس‌جمهور از خبرنگار مجروح

به گزارشافکارخبر،حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور امروز با حضور در بیمارستان سینا از خبرنگار مجروح صدا و سیما عیادت کرد.

حسین فریدون ضمن ابلاغ سلام حسن روحانی رییس جمهوری گفت که ایشان برای سلامتی شما دعا می کنند.

وی همچنین در گفت و گویی با پزشکان معالج خبرنگار صدا و سیما، در جریان روند مداوای وی قرار گرفت.

دستیار ویژه رییس جمهوری با بیان اینکه اقدامات رسانه ملی در پوشش و انعکاس تحولات سوریه، لبنان و منطقه موثر بوده است، افزود: خبرنگارانی همانند آقای حسینی که با تلاش‌های خود در عرصه جهانی، فضای سانسور واقعیت‌ها و همچنین تک صدایی در بخش رسانه علیه جمهوری اسلامی را می‌شکنند، نقش عمده ای در پیشبرد دیپلماسی ایران داشته اند.

فریدون تصریح کرد: رسانه های ایرانی و از جمله خبرنگاران صدا و سیما با انتشار اخبار بهنگام و دقیق باعثشده اند تا رسانه های غربی در تبلیغات هماهنگ و جهت دار خود برای بی اطلاعی افکار عمومی از واقعیت هایی که در کشورهایی همانند سوریه می گذرد، ناکام بمانند و افکار عمومی جهان در جریان جنایات تروریست ها و حامیان آنان در این کشورها قرار بگیرند.

حسینی خبرنگار صدا و سیما نیز در این دیدار، با بیان اینکه " دیپلماسی تبسم جمهوری اسلامی بسیار زیباست "، از تلاش های دولت در عرصه دیپلماسی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه آرزوی من سلامتی رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور و دولتمردان کشورم است، افزود: نفسهای شما برای مردم و پیشرفت نظام است.

حسینی سوم شهریورماه و هنگام تهیه گزارش خبری در منطقه لاذقیه سوریه، بر اثر اصابت ترکش خمپاره تروریست های تکفیری، مجروح شد.