باهنر: سیاسیون مجلس خبرگان را آلوده نکنند

به گزارش افکارخبر، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری به موضوعات مختلفی از قبیل راهبرد اصولگرایان برای انتخابات پیش‌رو، نحوه و سازوکار تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان، موضع گیری‌های اخیر درباره نظارت استصوابی شورای نگهبان، برآیند اقدامات دولت در حوزه احزاب و تلاش برخی افراد برای جناحی کردن انتخابات مجلس خبرگان، اشاره کرد.

بخشی از مصاحبه باهنر به شرح زیر است:


نایب رئیس مجلس با اشاره به شرایط ویژه و خاص منطقه اظهار کرد: منطقه غرب آسیا بسیار پرآشوب است و متأسفانه بسیاری از هم مسلک‌های ما در سوریه، یمن، عراق و نقاط دیگر در رنج و عذاب هستند.

وی با تأکید بر این که در این منطقه پرآشوب، ایران اسلامی به برکت وجود ولی فقیه جزیره‌ی ثبات است، گفت: همه این ثبات و آرامش از آثار وجود ولایت فقیه و رهبری مقتدر است. خبرگان پشتوانه یک چنین مسئولیتی در کشور است بنابر این باید حالت قدسی آن رعایت و آلوده به اختلافات سیاسی نشود.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، خاطر نشان کرد: البته ممکن است عده‌ای خواب‌های آشفته در رابطه با مجلس خبرگان ببینند که انشاءالله شورای نگهبان با قدرت و مردم هم با بصیرت نقشه‌هایشان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با اشاره به همزمانی دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ضروری است با توجه به اینکه دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در یک روز انجام می‌شود، پررنگی یکی از این انتخابات‌ دیگری را تحت الشعاع قرار ندهد.

باهنر با بیان اینکه هر دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان در جای خود بسیار اهمیت دارد و با سرنوشت نظام در ارتباط است، مجلس شورای اسلامی هم با زندگی روزمره مردم سروکار دارد، بنابراین هر دو انتخابات مهم است و نباید توجه زیادی به یکی موجب غفلت از دیگری شود.