داعش توان نفوذ در ایران راندارد

به گزارش افکارخبر، حجت الاسلام و المسلمین خزائی مشاور وزیر اطلاعات گفت: عملیات علیه تروریست ها در مرزها بسیار زیاد است و آمار زیادی از عملیات انجام شده برای خنثی کردن این تحرکات در یک سال گذشته وجود دارد.

خزائی گفت: داعش به این نتیجه دارد می رسد که امید نداشته باشد که بتواند در داخل کشور کاری کند و این نشانگر اقتدار دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور است.

رییس کمیته عالی مبارزه با جریان های تکفیری و القاعده گفت: این موضوع به این معنا نیست که اتفاقی نیفتد زیرا ایران و انقلاب اسلامی ایران به دلیل اینکه بزرگ است، تهدید می شود.

رییس شورای عالی انتشارات وزارت اطلاعات با تاکید بر اینکه باید به آمریکا و غرب در دوران پسا تحریم و پسا برجام توجه ویژه شود، گفت: مقام معظم رهبری اشاره کرده اند که بخشی از نفوذ، اقتصادی است.

وی افزود: مهم تر از نفوذ اقتصادی، نفوذ فرهنگی و سیاسی است و بخشی از فعالیت دستگاه های اطلاعاتی معطوف شناسایی این نفوذ شده است.

حجت الاسلام و المسلمین خزائی در پایان گفت: برنامه ریزی جدی، راهبردی و عملیاتی در سطح دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای شناسایی و جلوگیری از این نفوذ در دست اقدام و طراحی است.