استاندار قزوین تغییر کرد

به گزارش افکارخبر، در پی ارزیابی استانداران بر اساس سیاست های دولت یازدهم، از مدتها قبل بحثجابجایی استاندار چند استان از جمله قزوین و کرمانشاه در دستور کار دولت قرار گرفته است.

بنابراین گزارش خبرها حاکی از آن است که انتخاب فریدون همتی به عنوان استاندار جدید استان قزوین قطعی شده است و وی پس از رای هیات دولت جایگزین مرتضی روزبه استاندار فعلی این استان خواهد شد.

فریدون همتی مشاور ارشد وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی است که پس از استعفای محمدصادق صالحی منش مدتی سرپرست استانداری قم بود. وی همچنین نماینده حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، مهران، شیروان، چرداول و ملکشاهی در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی بوده‌است.

پیش از این وزیر کشور با تاکید براینکه باید در هر دستگاهی کار نظارتی صورت گیرد، گفته بود: در ارزیابی هایمان از استانداران شاید به این نتیجه برسیم که باید جا‌بجایی هایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تغییرات در این سطح، با رویکرد انتخاباتی نخواهد بود، گفت: ممکن است ما در روز انتخابات هم تصمیم به تغییر استانداری بگیریم، اگر چه این کار برایمان هزینه زیادی دارد؛ اما اگر لازم باشد، حتما این کار را می کنیم.