رد پای یک درخواست میلیاردی از وزیر راه!

به گزارش افکار خبر، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد با اشاره به دلایل استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش‌ترین دلایل استیضاح وزیر راه و شهرسازی در قالب تقاضاهای استانی و شهرستانی مطرح شده و این استیضاح خواست ملی نیست.

وی با بیان این‌که در حال حاضر استیضاح وزیر راه و شهرسازی در قالب یک موضوع ملی در مجلس مطرح است، افزود: بیشترین دلایل پشت صحنه استیضاح وزیر راه معطوف به درخواست‌های منطقه‌ای از وزیر می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به یکی از درخواست‌های نمایندگان استیضاح کننده از وزیر راه تصریح کرد: یکی از عزیزان نماینده، تقاضای ۶۰۰ کیلومتر خطوط ریلی برای منطقه خود را دارد که این پروژه بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون دلار سرمایه‌گذاری لازم دارد.

نعمتی در ادامه تأکید کرد: همچنین در راستای تقاضای مذکور خطوط جایگزین پیش‌بینی شده که می‌تواند به راه آهن سراسری کشور متصل و مشکل مذکور را حل کند ولی متأسفانه شاهد این هستیم که موضوع در قالب استیضاح مطرح شده است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع انتخاب مدیران در وزارت راه که از جمله محورهای استیضاح آخوندی برشمرده شده، گفت: ما باید به دولت و وزارت خانه مذکور اجازه دهیم تا مدیران خود را، خود انتخاب کند چرا که ما نمی‌توانیم نگاه خود را به وزارت راه دیکته کنیم.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم عمده موارد استیضاح وزیر راه و شهرسازی با اهداف شخصی رقم میخورد.