تجمع ضدانقلاب برگزار نشد / معاندان از رو نرفتند

به گزارش افکارخبر، در پی دعوت گروهک‌های مخالف نظام اسلامی مبنی بر تجمع معلمان و دانش آموزان در مقابل ادارات آموزش و پرورش مراکز استان ها، این تجمعات با بی اعتنایی معلمان مواجه شد.

این گروهک‌ها که از هفته‌های پیش به صورت مداوم از تریبون های تبلیغاتی خود مردم را به تجمع و اعتراض دعوت می کردند با سر رسیدن موعد مقرر و بی اعتنایی معلمان به این دعوت ها اکنون در کمال ناباوری برای گریز از این رسوایی عکس های تجمعات گذشته را در فضای مجازی منتشر کرده تا اندکی از بی آبرویی به بار آمده را سر پوش بگذارند.

البته دستگاه های رسانه ای غربی نیز در این میان ساکت ننشسته و به یاری گروهک های تروریستی آمده اند. «بی‌بی‌سی فارسی» در خبری از اعتصاب غذای یکی از مجرمان امنیتی خبر داد و اعلام کرد جان این زندانی در خطر است این مجرم امنیتی به دلیل هم دستی با دولت های غربی و دعوت مردم به تجمعات غیر قانونی به ۵ سال زندان محکوم شده است.

در این میان گروهک‌های معاند و سلطنت‌‌طلب‌ها که هنوز به از رو نرفته اند برای جبران این شکست بار دیگر برای روز پنجشنبه معلمان را برای تجمع در مکان های قبلی دعوت نموده اند. این گروهک‌ها که با برخی از تشکلات به ظاهر صنفی فریب خورده در داخل کشور همکاری می‌کنند به دلیل تعطیلی روز پنجشنبه مدارس اعلام کرده‌اند که هواداران این گروهک ها و تمامی معلمان در این روز به اعتراض خواهند پرداخت.

این تجمعات سابقا قرار بود در روز ۱۳ مهر و به مناسبت روز جهانی معلم برگزار شود و اکنون که با شکست مواجه شده گردانندگان این تجمعات اعلام کردهاند که به دلیل جلوگیری از خلل در امر آموزش و متضرر شدن دانش آموزان این تجمع را به روز پنجشنبه منتقل میکنند، در حالی که این تجمع از ماه ها پیش برنامه ریزی شده بود و طراحان از غیر تعطیل بودن روز ۱۳ مهر اطلاع داشتند.