روزگاری که کارگزاران علیه ناطق ولخرجی می‌کردند!

به گزارش افکارخبر، نیک‌آهنگ کوثر کاریکاتوریست نشریات زنجیره‌ای با اشاره به انکار تخلفات کارگزاران در همشهری از سوی محمد عطریانفر نوشت: عطریانفر در پاسخ‌ به برخی از سؤال‌های خبرگزاری فارس که برگرفته از خاطرات من بوده، بر همان روند کتمان همیشگی‌اش تکیه می‌کند.

عطریانفر، نمی‌خواهد بگوید که از پایان سال ۷۴ در اتاق کنار دفتر سردبیر، با تنبان مامان‌دوز با یاران ستادی می‌نشستند و گعده می‌کردند و سعید لیلاز و تعدادی دیگر دائما بین تحریریه و آن دفتر بالا و پایین می‌رفتند و نتیجه کار سر از بخش فنی در طبقه بالای همشهری درمی‌آورد.

آقای عطریانفر یادش رفته که برخی کارتون‌های من در ویژه‌نامه‌های روزنامه‌های دیگر که در همشهری بسته می‌شد منتشر شدند؟ آقای عطریانفر یادشان هست اسامی آن ویژه‌نامه‌ها چیست؟ آقای عطریانفر یادشان رفت روزی که می‌خواستند آگهی کارگزاران به عصر آزادگان را بدهند، اشتباهی وارد بخش فنی روزنامه شدند و بعد به دفتر آقای شمس راهنمایی‌شان کردند؟

وی یادآور شد: عطریانفر خاطرش نیست وقتی به من درباره یکی از کارتون‌های سانسور شده‌ام در همشهری چه گفت؛ گفت که اینجا اگر چاپش نمی‌کنیم، اما در ویژه‌نامه می‌گذاریم. به عبارتی، سردبیر همشهری اراده‌اش این بود که محتوای تولید شده در روزنامه، در ویژه‌نامه یک روزنامه‌ دیگر منتشر شود. چطور می‌توان بدون تسلط بر صفحه بندی روزنامه و بخش فنی، چنین دستوری داد؟

مگر جناب‌شان فراموش کردند که همکاران سرویس گرافیک به بخش فنی می‌رفتیم و گاهی در انتخاب رنگ صفحات کمک می‌کردیم؟ مگر خاطرشان نیست که بعضی از صفحات دیرتر بسته می‌شدند چون بقیه درگیر ویژه‌نامه‌ها بودند؟ مگر یادشان رفته که می‌گفتند با این کار، قدرت ناطق در تبلیغات استان‌های دیگر محدود می‌شود؟

وی در ادامه یادآوری کرد: محمد عطریانفر ماجرای دادگاه کرباسچی و چاپخانه و طرح اسم احمد ستاری را به کل فراموش کرده است! ژنرال ستاری را همکاران روزنامههای صبح امروز، آفتاب امروز، بهار و... میشناسند! باور ندارید، خاطرات ژيلا بنییعقوب در این باره را بخوانید. خداوند احمد بورقانی را بیامرزاد، که در حاشیه جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی، از سود ۷۵۰ میلیون تومانی ستاری و مجموعهاش خبر داد و اظهار تاسف کرد که این پول چرا به روزنامهنگاران بیکار شده تعلق نگرفته است. ستاری از سوی خیلیها ژنرال خوانده میشد. شاید عطریانفر او را به ژنرالی قبول نداشته باشد.