سقوط آمریکا، مبارزه نهایی پس از برجام

به گزارشافکارخبر،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم ختم سردار شهید همدانی در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب طرح برجام در مجلس، گفت: پس از برجام، مرحله مبارزه نهایی ما با آمریکا و سقوط استکبار جهانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه ما باید همت و وحدت خود را حفظ کنیم و دست به دست هم دهیم و مبارزه را برای نابودی استکبار ادامه دهیم، افزود: مرحله پس از برجام برای ما، مرحله سقوط استکبار جهانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در پاسخ به سوالی در مورد تهدیدات داعش و گروه‌های تکفیری دیگر علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ملت ایران ارباب داعش را که آمریکا است فلج کرده حالا دیگر داعش چه کار می‌تواند بکند؟

نقدی تاکید کرد: غول و گنده‌لات داعش و تکفیری‌ها آمریکا است که با این همه هواپیما، جنگنده، ناو و سلاح کاری نتوانستند انجام دهند و یکی از ابزارهایش هم داعش است.

وی در پایان با بیان اینکه ملت ما مقابل آمریکا ایستاده است، داعش دیگر چیزی نیست، خاطر نشان کرد: آمریکا داعش را ایجاد کرد تا امنیت صهیونیستها را تامین کند اما به لطف خدا هم آمریکا، هم صهیونیستها و هم داعش نابود خواهند شد و با حرکتی که شروع شده است، سنگرهای کلیدی جهان یکی پس از دیگری از دست آمریکا خارج میشود.