نباید به بهانه برجام کشور آماج ورودهای غیرقانونی شود

به گزارش افکارخبر، منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به دنبال نامه رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام اظهار داشت: مقام معظم رهبری با تکیه بر سرمایه‌های کارشناسی آخرین حرف‌ها را در رابطه با مسائل تخصصی، سیاسی‌، فرهنگی و امنیتی کشور بیان داشتند.

وی افزود: منشور رهبر معظم انقلاب در باب هسته‌ای هم اتمام حجتی برای دولت و هم تائیدی بر رفتار مجلس و شورای عالی امنیت ملی شد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: دیدگاه‌های مجلس و شورای عالی امنیت ملی توسط بیانات رهبر معظم انقلاب تکمیل شد.

حقیقت‌پور در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدوارم تمامی موافقین و مخالفین که اظهار بی تابی می‌کردند دلشان آرام شود و حجت سیاسی و شرعی بر همه دست اندرکاران اعم از مذاکره کنندگان، مجلسی‌ها و شورای عالی امنیت ملی تمام شود.

وی به شروط مشخص شده در نامه رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و ادامه داد: برجام اگر قرار است اجرایی و عملی شود شروطی دارد که از سوی مجلس، شورای عالی امنیت ملی و رهبر معظم انقلاب مشخص شده که مجموع آنها باید به عنوان پارادایم حاکم بر اجرای برجام مدنظر قرار گرفته و کنترل شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در ملاحظات رهبر معظم انقلاب بر جلوگیری از رکود نیز تاکید ویژه‌ای شده است، متذکر شد: نشود که به بهانه برجام، مملکت ما آماج ورودهای غیرقانونی، غیر شرعی و نفوذ قرار گیرد. لذا همه باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

حقیقتپور در همین رابطه ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی موظف است در این راستا مراقبتهای لازم را داشته باشد. همچنین مجلس شورای اسلامی برابر با قانون مصوب، مراقبت کند تا ما انقلاب را از این مرحله به سلامتی مدیریت کرده و با درایتهای رهبری عبور دهیم.