ابراهیم یزدی روز عاشورا به کجا رفت؟! + عکس

به گزارش افکارخبر، ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت آزادی ایران در تاسوعا و عاشورای امسال در مجلس فرقه صوفیه گنابادیه حضور یافت و تصویری از خود در کنار نورعلی تابنده قطب فعلی فرقه صوفیه گنابادیه منتشر کرد.






نورعلی تابنده قطب فعلی فرقه صوفیه گنابادیه همان کسی است که بعد از آنکه حیات امام زمان(عج)، عصمت امامان معصوم(ع) و اصول دین را زیر سوال برد؛ چندی پیش در جلسه سخنرانی خود که در دولتسرای تهران برگزار شده بود به مقام حضرت زهرا(س) توهین کرد و گفت با شهید نامیدن حضرت زهرا(س) مقام شهید را کم ارزش نکنید!



وی در جمع مریدان خود نسبت به عملکرد مسئولین در قبال واژه شهید انتقاد کرد و گفت: متاسفانه کسانی که باید خودشان حیثیت و اهمیت مصداق واژه شهید را حفظ کنند, این کار را نمی کنند و به هر نفری که به هر نحوی کشته می شود شهید می گویند و لغت شهید را کم ارزش می کنند.



وی در ادامه سخنان موهنش درباره ساحت حضرت زهرا(س) عنوان داشت: یکی از دوستان سابق من که مرد مسلمان و خیلی معتقدی است به من تلفن زد و از من پرسید تقویم امسال را دیدی؟ گفتم بله گفت دیدی نوشته شهادت حضرت زهرا، خب با این حرف اجر شهید کم می شود.



نورعلی تابنده بعد از آنکه به مقام حضرت زهرا(س) توهین کرد بیان کرد: شهادت مقام بالایی است و شامل حضرت زهرا نمی شود و با گفتن شهادت حضرت زهرا مقام شهید را بی ارزش می کنید.