رئیس جمهور آستانه تحملش را بالا ببرد

به گزارش افکارخبر، سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: همه ما در کشور به ویژه مسئولان ارشد دولتی و اجرایی کشور باید تحمل و ظرفیت‌ انتقاد پذیری خود را در خود و مجموعه اجرایی کشور را بالا ببریم تا بتوانیم بستری را فراهم کنیم که رشد و تعالی ما بیشتر شود.

وی در همین رابطه افزود: طبیعی است که رسانه‌ها علاوه بر نقش محوری خود در جهت اطلاع رسانی و هدایت افکار عمومی باید نمادی از مطالبات اجتماعی و مشکلات ناشی از آن باشند و بتوانند تعامل و تعادل را برای رشد هرچه بیشتر جامعه داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه خطیر مسئولان ارشد نظام تصریح کرد: هر که مسئولیت بیشتری دارد باید از آستانه تحمل بالاتری برخوردار باشد.

هاشمی خطاب به رئیس‌جمهور عنوان کرد: انتظار ما این است که آقای روحانی به عنوان نفر دوم ارشد کشور و عالی‌ ترین مقام اجرایی بیشتر از دیگران و گذشته نسبت به این موضوع اهتمام داشته و دیگر مسئولان زیرمجموعه خود را نیز به این موضوع توجه بدهند همچنین در این زمینه الگو سازی کنند.

وی در خاتمه لزوم ایجاد آرامش در سطح جامعه از سوی مسئولان را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد که اگر مسئولان کشور بحث مذکور را بیشتر مورد توجه قرار دهند شاهد یک آرامش، رشد و اعتلای بیشتری در جامعه هستیم.