به گزارش افکارخبر، او افزوده است: این درگیری سال‌ها در عرصه سیاسی ایران وجود داشته است. اینکه تندروها علیه دولت‌ها فعالیت کنند، امر مسبوق‌به‌سابقه‌ای است. در دوره‌های اخیر به‌ویژه دوره آقای احمدی‌نژاد، تندروها با جریان‌های میانه‌رو کشور مقابله می‌کردند. در انتخابات(۹۲) هم این رقابت‌ها وجود داشت…



*مرعشی در حالی حاضر شده است انتخابات سال ۹۲ را «رقابتی» بنامد که بر اساس اطلاعات ما، تا قبل از اعلام برنده شدن حسن روحانی در این انتخابات، نظر دیگری درباره همین انتخابات داشته است.

او در سال ۹۱ و چند ماه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری در بخشی از یک گفت‌وگو با ویژه‌نامه روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد گفته بود:

«به نظر می‌رسد که انتخابات آینده، انتخاباتی مدیریت شده باشد. برای همین هم من از دوستانی که انتخابات را مدیریت می‌کنند، خواهش اکید دارم که دست‌کم عنصری را بیاورند که کشور را از خطرهای واقعی دور کند»!

جریان متبوع حسین مرعشی همچنین قبل از انتخابات ۹۲ نیز، انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در سال ۸۹ را تحریم و از آن قهر کرد و جالب آنکه هنوز هم بر درست بودن این انتحار سیاسی پای می‌فشارد. بطوریکه رسول منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی چندی قبل از این گفت که در آن مقطع، فضا مسموم بوده است!

بدیهیست که این تناقضات از چشم افکار عمومی دور نمیماند و قیام و قعود یک جریان سیاسی خاص در ادعای حمایت از دولت، فعالیت برای انتخابات مجلس دهم، مطلوب بودن برجام، وجود چیزی به نام بحران اقتصادی در زندگی مردم و... تماماً با همین تناقضات و معیارهای آشکار شده قضاوت خواهند شد.