برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» ۹۴

به گزارش افکارخبر، صبح امروز نشست خبری سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با محوریت هفته بسیج در بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد.

سردار نقدی در ابتدای این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج در راه است و ما تلاش داریم که به شکل نمادین آثاری از نعمات بی شمار بسیج را برای مردم کشور و دنیا بازگو کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: حقیقا امروز نعمتهای الهی بسیج آنقدر زیاد است که قابل احصاء نیست. مردم ما عاشق ارزشهای انقلاب هستند و بسیج در همه اقشار گسترده است و در تمام زوایا مردم سازمان دهی شده و تلاش دارند خلا را پرکنند.

نقدی با اشاره به نقش بسیج مردمی تاکید کرد: آنچه که سوریه را نجات داد، آنچه که لبنان را نجات داد بسیج مردمی بود که امروز جهانی شده برای رهایی از ظلم ظالمان.

وی در ادامه افزود: در پنج شنبه این هفته همایش جامعه اساتید پزشکی سراسر کشور را خواهیم داشت و همچنین در روز پنج شنبه رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» با حضور ۱۲۰گردان بسیج در حوالی قم با شرکت ۹ استان برگزار می شود و اختتامیه این رزمایش در روز جمعه ۲۹ آبان است.

نقدی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص پاسخ دولت به فرمان استفاده از توانمندی های بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: متاسفانه دکترین مدیریت موجود در ادارات استفاده از ظرفیت های مردمی و گسترده بسیج نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین از برگزاری دعای پر فیض ندبه در یکی از اماکن مقدس یکی از کشورهای منطقه خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی حلقه های صالحین در میعادگاههای نماز جمعه خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسیج بزرگترین حلقه های تربیتی را زیر نظر بهترین اساتید اخلاق دارد.